Gå til innhold

Smerter i lyske / pung.


Gjest NUMA

Anbefalte innlegg

Hei til Dere. Jeg er en mann på 45 år, som den siste tiden ( siste 8 mnd ), har slitt med sterke smerter i lyske og pungen. Begge testikkelene er vonde, samt at smertene forplanter seg nedover innsiden av lårene, og også oppover i mage. Spesielt høyre side er den som er verst, og smerter kjennes ut som noen stikker en kniv i området. Har også smerter i nedre del av korsrygg, og dette har vart i veldig lang tid. Det er ikke noen form for hevelse, ingen feber eller utslett på noen måte. All fysisk bevegelse gir økte smerter, og det er problem å få på seg bukser, samt å kunne sitte. Det er foretatt ultralyd av pung, samt blodprøver, men intet resultat som tyder på noe unormalt. Vart satt på langvarig kur ( 2 mnd ) med Doxylin 100 mg, men har stanset med dette, da det ikke hadde noe positivt resultat. Ved kontakt med fastlege, fikk jeg svar at han ikke har noe forslag til behandling videre. Har Dere noen forslag til hva dette kan være, eller til videre behandling ? Er det noe jeg selv kan gjøre for å betre på situasjonen ? Føler at min fastlege ikke har noe konstruktivt å komme med. Håper på svar fra Dere, da jeg sliter med å holde meg i arbeide , samt fortsatt fungere i det daglige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...