Lillemus Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Ungene mine (snart 7 og 9 år), kjæresten og jeg har vært på fjelltur et par dager og det ble så koselig! Vi lå i telt på en setervoll og utenfor gjerdet gikk både kyr, sauer og en kjempetam og veldig kosete fjordhest! ) Vi var oppe på en topp i går, ungene har nok aldri vært så høyt oppe, men de var kjempeflinke! Hadde noen godispauser på vei opp da og opp kom vi til slutt. Måtte _klatre_ enkelte steder for det var dårlig med sti! ) Vel nede igjen badet vi i et lite fjellvann - 2 ganger! Usannsynlig kaldt var det, men vi badet alikevel! Natt til i går var det ca. -5 (!) så da var det litt kjølig for meg, men i natt var det mye varmere og rent deilig i teltene. I går var det knallsol fra skyfri himmel hele dagen og vi voksne var ikke like flinke med solkremen som ungene så vi er litt brente i dag gitt... På vei hjem fra fjellet stoppet vi på en populær badeplass og tok en dukkert før vi kjørte videre - herlig! Da vi kom hjem i ettermiddag var det første min kjære gjorde å logge seg på nettet, han skulle egentlig sjekke noe annet, men det første han kom over var en test av familietelt og den leste han med stor interesse... ) Synes nå det funket greit med to telt også jeg, ett til ungene og ett litt større til oss voksne da. Lite kvalme og ikke noe oppkast på turen - kanskje akupunkturarmbåndene mot bilsyke virkelig hadde noe for seg!? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Høres ut som en fin tur! Kjørte dere langt for å komme til fjellet? Vi var også på telttur i sommer, men da var vi på en campingplass. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Skrevet 22. juli 2007 Høres ut som en fin tur! Kjørte dere langt for å komme til fjellet? Vi var også på telttur i sommer, men da var vi på en campingplass. Vi tok ikke tiden så vi er ikke helt enige i hvor langt det var, men bortimot 2,5 time kanskje? Herlig var det i alle fall! ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Vi tok ikke tiden så vi er ikke helt enige i hvor langt det var, men bortimot 2,5 time kanskje? Herlig var det i alle fall! ) Høres så idyllisk ut! Så da blir det ikke så lenge til neste tur? 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Det høyrdest koseleg ut :-) Eg kjøpte meg 6 manns telt i sommer, men vi har kun overnatta i hagen :-) Mannen, eg og jentene. Nå er det 18 åringen med venner som har har okkupert det. Mannen og eg hadde oss ein nydeleg fjelltur tidlegare i sommar. Det var på ein ekstra varm dag, så vi tok oss eit nakenbad i sjøen, bak øya, då vi kom ned att. Koseleg. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Det høres deilig ut. Kjæresten min lovte meg en fjelltur i sommer, men det ser ikke ut som det blir noe av. *knurrer* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Høres ut som dere hadde en kjempefin tur! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Det hørtes koselig ut ja! Vi hadde også et par koselige turer på stølen da vi var på Vestlandet - sov innendørs da, men det var kviger og kalver og sauer med lam utenfor, og deilig frisk fjelluft! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Det høres deilig ut. Kjæresten min lovte meg en fjelltur i sommer, men det ser ikke ut som det blir noe av. *knurrer* Gi ham et spark bak! Det er jo så koselig! ) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Gi ham et spark bak! Det er jo så koselig! ) Ikke sant? :-) Han har desverre ikke så mye fri denne sommeren, får se om jeg får lokket ham med om to uker, for da har han minst ni dager fri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.