Gå til innhold

beste antiperspirant, minst mulig nifse kjemikal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Umulig kombinasjon?

Hater våte flekker under armene, skjer ikke ofte, men foretrekker ALDRI.

Derfor er kanskje ikke krystaldeo noe for meg, det beskytter jo bare mot lukt.

Men finnes det noe som er virkelig effektivt og samtidig relativt "naturlig"?

candyqueen_83
Skrevet

Eneste jeg vet er aluminiumklorid, men du vil jo ha mest mulig naturlig. Vet ikke om det finnes noe "naturlig" som hjelper.

Gjest Krystalldeo-fan
Skrevet

Jeg bruker krystaldeo under føttene nettopp for å slippe fukt jeg, og det har virket over all forventning i flere år nå. Ved å unngå fukt, så slipper en jo gjerne lukt også. Før kunne jeg ikke gå barbent i sandaler om sommeren. jeg skled regelrett ut av dem. Og andre sko ble ødelagt inni selv om jeg brukte sokker. Nå er det aldri noe problem lenger. Kan ikke skjønne at det ikke skal virke like bra under armene egentlig.

Skrevet

Jeg bruker krystaldeo under føttene nettopp for å slippe fukt jeg, og det har virket over all forventning i flere år nå. Ved å unngå fukt, så slipper en jo gjerne lukt også. Før kunne jeg ikke gå barbent i sandaler om sommeren. jeg skled regelrett ut av dem. Og andre sko ble ødelagt inni selv om jeg brukte sokker. Nå er det aldri noe problem lenger. Kan ikke skjønne at det ikke skal virke like bra under armene egentlig.

Så bra!

Hvilket merke bruker du da?

Gjest Krystalldeo-fan
Skrevet

Så bra!

Hvilket merke bruker du da?

Lurer på om det het Samsons eller noe slikt før, i helsekost. De har byttet navn i det siste, så husker ikke det nye. Men de har pleid å ha bare en type i den helsekostkjeden jeg handler i allefall. Har kastet toppen på emballasjen nemlig, for det er så lite igjen. Men det er snart tre år siden jeg kjøpte den her nå, den er utrooooolig drøy. Den ser ut som en vanlig deo i formen.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Er den uten nifse kjemikaler?

Vet ikke hva som er nifst for deg. Den selges på apoteket. Du får sjekke ut. Jeg liker den godt.

Skrevet

Vet ikke hva som er nifst for deg. Den selges på apoteket. Du får sjekke ut. Jeg liker den godt.

Jeg bruker den selv jeg, men jeg trodde ikke det var sånn en allergi-, mv. vennlig sak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...