Gå til innhold

Lysken/underlivet. Sopp?


kidindenial

Anbefalte innlegg

kidindenial

Har kløende utslett/sår ved lysken/testiklene. De er til tider veskende, og er mer eller mindre små hevelser. For tiden klør det til tider ganske mye, dette har spredning mot området rundt endetarm, og på undersiden av testiklene, dvs. "pungen". Jeg har vært hos lege, og fikk da beskjed om å ha på soppmiddel. Jeg har prøvd med to forskjellige, deriblant canesten, uten at disse fungerte. Har også forsøkt med bacymycin. Jeg regner med at det er en eller annen type sopp, men kan det evt. være noe annet, evt. noe alvorlig? Det hender som sagt at jeg har lettere smerter med stråling opp mot den nedre mageregionen, og ut mot hoftene. Det er ikke lett å beskrive smertene, men det er til tider omtrent som et slags lett spark i "ballene". Og en litt kvalmende fornemmelse (som man får ved spark i "ballene"), men det er lette smerter. Hoftene er til tider veldig såre. Det hender også at det klør rundt og i endetarmen, samtidig som jeg har en slags uvel fornemmelse som stråler helt opp til munnen, dvs. en slags ekkel, "stikkende" fornemmelse gjennom kroppen. Det er veldig vansjelig å forklare, det høres nok kanskje verre ut enn det egentlig er, men det er ille nok. Jeg er i tillegg trøtt/sliten. Jeg vet ikke om det kan være en sammenheng? Lurer også på om evt. sopp ved lysken kan smitte over til en kvinnelig sexpartner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...