Gå til innhold

Hvor lenge syk når en har betennelse i mandlene?


Gjest moren.......e

Anbefalte innlegg

Gjest moren.......e

Min datter har hatt feber siden fredag, kanske høy. På mandag dro vi til lege, der det ble konstatert betennelse i mandlene, selv om hun ikke har så vondt. Hun har nå ligget på sofa siden og fått pencillin. Synes ikke dette har hjulpet noe særlig fordi feberen er ikke borte. Hvor lenge skal jeg la det gå å la henne ligge slik? – moren.......e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke vet jeg men

pencillin skal vel virke innen 2-3 dager? Men kanskje hun har fått feil pencillin. Jeg har slitt mye med betennelse i mandlene og det kreves spesiell pencillin/antibiotika på spesielle bakterier. Feks fikk jeg apollicin som visst er vanlig å få ved betennelse i mandlene men disse hjalp ikke på meg så jeg måtte få en annen type. Men jeg vet selvfølgelig ikke om dette gjelder din datter. Om hun ikke er bedre kanskje du skal ringe legevakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...