Gå til innhold

Hvordan takle det å "aldri" oppleve fantasier?

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært naboen din skulle jeg rigget meg til med godstol og popcorn. ;o)

Hehe, ja, men du kunne jo ha kommet og pratet litt mens jeg hogg og svettet litt:-).........var ei som gjorde det faktisk, sto der lenge også, men hun var svært ung da, så jeg vet ikke helt hvorfor hun sto der.

Fortsetter under...

• Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

129

• Lillemus

17

• morsan

6

• Babette

6

Mest aktive i denne tråden

Hehe, ja, men du kunne jo ha kommet og pratet litt mens jeg hogg og svettet litt:-).........var ei som gjorde det faktisk, sto der lenge også, men hun var svært ung da, så jeg vet ikke helt hvorfor hun sto der.

Og fått kona di på nakken? Nah. ;o)

Og mange ungjenter synes modne menn er sexy vet du...

Og fått kona di på nakken? Nah. ;o)

Og mange ungjenter synes modne menn er sexy vet du...

Hun nei, hun finnes ikke sjalu, så du har ikke noe å frykte:-)

Joda, vet at unge jenter liker modne menn, men det får da være måte på, hun var bare 19.

Gjest stikker nesa innom

I morgen blir det ikke noe på deg........innlegg fra meg altså:-) Skal til Oslo en tur i morgen......onsdag.............blir en kjedelig dag på jobben for deg, hehe

Hvis Gurojenta ikke tar dette hintet (og slår til), da vet ikke jeg... ;-)

Og jeg som trodde menn avskydde hinting. Hmmm. Gjelder kanskje ikke i flørtefasen det!?!?

Gjest Gurojenta

I morgen blir det ikke noe på deg........innlegg fra meg altså:-) Skal til Oslo en tur i morgen......onsdag.............blir en kjedelig dag på jobben for deg, hehe

Jeg synes alt jeg merket at dette ville bli en kjedelig da gitt....gjeeesp.

Så du bor i nærheten av Oslo da, kanskje jeg kjenner deg. ;)

Annonse

Jeg synes alt jeg merket at dette ville bli en kjedelig da gitt....gjeeesp.

Så du bor i nærheten av Oslo da, kanskje jeg kjenner deg. ;)

Nærheten....nåja, ikke helt, eller spørs hva du mener med å bo i nærheten.

Du er kanskje naboen min.............forresten det tror jeg ikke, det bor ingen flotte jenter som nærmeste nabo:-)

Men jaggu ble det et lite innlegg fra meg likevel, sitter her og venter på å bli hentet.

Han sier han er et skikkelig mannfolk, og ut fra det inntrykket jeg har av ham gjennom flere år her inne så er det mer enn nok for meg... ;o)

Hehe, men husk at jeg kan være så stor i kjeften jeg bare ønsker her inne da.

Hvisker, så ingen hører det: du er ei flott jente.

Hehe, men husk at jeg kan være så stor i kjeften jeg bare ønsker her inne da.

Hvisker, så ingen hører det: du er ei flott jente.

Tænk ju. ;o)

Du er nok en skikkelig kjekk kar du også, og da tenker jeg ikke bare utseendemessig altså. :o)

Gjest Gurojenta

Nærheten....nåja, ikke helt, eller spørs hva du mener med å bo i nærheten.

Du er kanskje naboen min.............forresten det tror jeg ikke, det bor ingen flotte jenter som nærmeste nabo:-)

Men jaggu ble det et lite innlegg fra meg likevel, sitter her og venter på å bli hentet.

Har ikke vært inne her og sjekket i dag siden du ikke skulle være her, men jammen meg var det et innlegg her. Koselig. :)

Hva vet du om at jeg er flott forresten? Kanskje du i virkeligheten hadde synes at jeg var mindre pen og lite tiltrekkende...

Naboer tror jeg neppe vi er, jeg kjenner naboene mine godt. Men kjenner noen som kunne passe litt til den infoen jeg har om deg. Kan jeg stille deg et nøkkelspørsmål i forhold til det? Er du singel eller har du samboer/gift?

Har ikke vært inne her og sjekket i dag siden du ikke skulle være her, men jammen meg var det et innlegg her. Koselig. :)

Hva vet du om at jeg er flott forresten? Kanskje du i virkeligheten hadde synes at jeg var mindre pen og lite tiltrekkende...

Naboer tror jeg neppe vi er, jeg kjenner naboene mine godt. Men kjenner noen som kunne passe litt til den infoen jeg har om deg. Kan jeg stille deg et nøkkelspørsmål i forhold til det? Er du singel eller har du samboer/gift?

Hehe, nei jeg har nok ingen ide om hvordan du ser ut.

Du er litt usikker likevel da, om jeg kan være naboen, hehe. Jeg er gift.

Bor mange mil fra Oslo, for å berolige deg litt:-)

Gjest Gurojenta

Hehe, nei jeg har nok ingen ide om hvordan du ser ut.

Du er litt usikker likevel da, om jeg kan være naboen, hehe. Jeg er gift.

Bor mange mil fra Oslo, for å berolige deg litt:-)

Naboen har jeg visst at du ikke var, jeg kjenner naboene forholdvis godt iallfall. Men om du er gift er du iallfall ikke den jeg kanskje hadde en ide om, men det er like greit kanskje? hehe

Naboen har jeg visst at du ikke var, jeg kjenner naboene forholdvis godt iallfall. Men om du er gift er du iallfall ikke den jeg kanskje hadde en ide om, men det er like greit kanskje? hehe

Ja, det er i grunnen like greit å ikke være naboer:-)

Så du har en ugift kjekkas i nærområdet?.....sikkert ikke bra for deg, hehe.

Annonse

Gjest Gurojenta

Ja, det er i grunnen like greit å ikke være naboer:-)

Så du har en ugift kjekkas i nærområdet?.....sikkert ikke bra for deg, hehe.

hehe Neida, jeg har en samboer-kjekkas i nærområdet som har MC. Bare derfor jeg måtte spørre. hihi

Da får jeg bare fantasere litt videre om hvem du egentlig er og hvordan du ser ut....

hehe Neida, jeg har en samboer-kjekkas i nærområdet som har MC. Bare derfor jeg måtte spørre. hihi

Da får jeg bare fantasere litt videre om hvem du egentlig er og hvordan du ser ut....

Mrxx er en tynn og tynnhåret herre på 50. Til orientering. Men han er nok flink i senga.

Du er nok flink til og fantasere og med din fantasi så kan jeg risikere og bli kjekk og pen også, hehe.

Helt sikker på at du tror at jeg er mørk:-)

I og med at du lurer så mye så får jeg legge ut et bilde da:-)

http://kore2blog.seesaa.net/image/mrxinc.jpg

Gjest Gurojenta

I og med at du lurer så mye så får jeg legge ut et bilde da:-)

http://kore2blog.seesaa.net/image/mrxinc.jpg

Fint bilde du, akkurat sånn jeg har sett deg for meg. Neida, har faktisk ikke noe klart bilde av deg. Men tror ikke du er mørk da. hehe

Fint bilde du, akkurat sånn jeg har sett deg for meg. Neida, har faktisk ikke noe klart bilde av deg. Men tror ikke du er mørk da. hehe

Synes bilde er svært fint jeg, hehe.

Så du er en av få som ikke tror at jeg er mørk??....merkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...