Gå til innhold

Planer om å bli gravid : )


Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • petter smart

    6

  • Lillemus

    4

  • Bookworm

    4

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    3

Mest aktive i denne tråden

Nils Håvard Dahl, psykiater

Med de store psykiske plagene du har skrevet om her på forum den siste tiden, synes jeg du skal utsette graviditeten til du er langt mer stabil i psyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Kjære D*lilith mener du for deg selv? Om det er tilfelle må du virkelig gå noen runder med deg selv. Du kan umulig mene det vil være en løsning å sette barn til verden når du har det så ustabilt som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Kjære D*lilith mener du for deg selv? Om det er tilfelle må du virkelig gå noen runder med deg selv. Du kan umulig mene det vil være en løsning å sette barn til verden når du har det så ustabilt som dette.

Har tatt noen runder med meg selv og dette vil jeg virkelig...skape et nytt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Med de store psykiske plagene du har skrevet om her på forum den siste tiden, synes jeg du skal utsette graviditeten til du er langt mer stabil i psyken.

Men jeg blir jo aldri stabil i psyken jo....og ikke har noen så stor tro på at jeg klarer skolen til høsten heller,da kan jeg jo like godt bli gravid.

Så finnes det noen AP iallefall man kan ta når man er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Har tatt noen runder med meg selv og dette vil jeg virkelig...skape et nytt liv.

Du kan sikkert bli en god mor D*lilith, men slik situasjonen er nå bør du konsentrere deg om å få det bedre og mer stabilt, før du i det hele tatt tenker tanken på å få barn. Det er et barn, et menneskeliv, det er snakk om her. Hva er årsaken til at du ønsker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Men jeg blir jo aldri stabil i psyken jo....og ikke har noen så stor tro på at jeg klarer skolen til høsten heller,da kan jeg jo like godt bli gravid.

Så finnes det noen AP iallefall man kan ta når man er gravid?

Du har et ansvar for det barnet du setter til verden. Det vil trenge friske foreldre 24 timer i døgnet. Barn fortjener foreldre som er i stand til å gi dem trygghet, omsorg og stabilitet.

Et barn er noe annet enn en Barbiedukke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Du har et ansvar for det barnet du setter til verden. Det vil trenge friske foreldre 24 timer i døgnet. Barn fortjener foreldre som er i stand til å gi dem trygghet, omsorg og stabilitet.

Et barn er noe annet enn en Barbiedukke.

Jeg vet det,har to fra før av og jeg vil ha flere.....dessuten kan det godt hende at det går bra,iallefall hvis jeg tar AP...jeg ønsker barna mine det beste : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Du kan sikkert bli en god mor D*lilith, men slik situasjonen er nå bør du konsentrere deg om å få det bedre og mer stabilt, før du i det hele tatt tenker tanken på å få barn. Det er et barn, et menneskeliv, det er snakk om her. Hva er årsaken til at du ønsker dette?

Jeg vet at sjelene står i kø for å komme ned til jorden : )

Jeg vil være med på å ta imot dem,jeg vil ha to barn til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Jeg vet at sjelene står i kø for å komme ned til jorden : )

Jeg vil være med på å ta imot dem,jeg vil ha to barn til...

"Jeg vet at sjelene står i kø for å komme ned til jorden : ) "

Det er også mange sjeler her på denne jord som står i kø hos barnevern og forsterforeldre, fordi de har foreldre som ikke klarer å ta vare på dem. Jeg sier ikke at du aldri kan bli gravid, jeg ber deg tenke litt mindre på deg selv og dine behov -og vente med fler barn til du er stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

"Jeg vet at sjelene står i kø for å komme ned til jorden : ) "

Det er også mange sjeler her på denne jord som står i kø hos barnevern og forsterforeldre, fordi de har foreldre som ikke klarer å ta vare på dem. Jeg sier ikke at du aldri kan bli gravid, jeg ber deg tenke litt mindre på deg selv og dine behov -og vente med fler barn til du er stabil.

Men jeg var ikke mer "stabil" da jeg fikk de to andre...tvert imot,er mer stabil nå...

Endelig har jeg klart å overtale gubben også,truet med å gå fra han,vet det var ikke fint men må bare bli gravid,jeg bare må og dette barnet skal ikke bli et barnevernsbarn....

Får hjelp av barnevernet allerede og har fått det i mange år foressten,de har ikke tatt fra oss ungene av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

Du får ikke en ny start ved å sette et nytt barn til verden. Du får mer belastninger. Barna har man uansett, men man kan ødelegge mye mer ved å ikke gi dem en trygg oppvekst enn man ødelegger ved å ikke klare å gå skole.

Den nye starten du snakker om krever at man tar brikke for brikke og setter på plass det som ikke går så godt. -Deretter- setter man et nytt barn til verden. Jeg er vokst opp med syke foreldre, og det var ikke noe hyggelig. Jeg vil aldri skaffe meg barn før jeg er stabil nok selv. Det er dårlig gjort overfor barnet.

Jeg tror du har bestemt deg jeg, og at det ikke hjelper hva andre sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Men jeg var ikke mer "stabil" da jeg fikk de to andre...tvert imot,er mer stabil nå...

Endelig har jeg klart å overtale gubben også,truet med å gå fra han,vet det var ikke fint men må bare bli gravid,jeg bare må og dette barnet skal ikke bli et barnevernsbarn....

Får hjelp av barnevernet allerede og har fått det i mange år foressten,de har ikke tatt fra oss ungene av den grunn.

Det må vel være nok å ha to barnevernsbarn.

Du får bruke energien din til å ta deg av de barna du har satt til verden. barnevernet trenger ikke flere barn å ta hånd om.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xbellax

Men jeg var ikke mer "stabil" da jeg fikk de to andre...tvert imot,er mer stabil nå...

Endelig har jeg klart å overtale gubben også,truet med å gå fra han,vet det var ikke fint men må bare bli gravid,jeg bare må og dette barnet skal ikke bli et barnevernsbarn....

Får hjelp av barnevernet allerede og har fått det i mange år foressten,de har ikke tatt fra oss ungene av den grunn.

"jeg bare må" -sier du. -og akkurat derfor bør du ikke få barn. Innleggene dine virker særs umdone og ureflekterte. Det er "deg og dine behov" no matter what.

Jeg synes det du gjør er helt forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym her inne

Jeg vet det,har to fra før av og jeg vil ha flere.....dessuten kan det godt hende at det går bra,iallefall hvis jeg tar AP...jeg ønsker barna mine det beste : )

Jeg brukte antidepressiva en periode da jeg gikk gravid med ett av mine barn. Det bør virkelig unngås. Har lest her inne at barn som utsettes for antidepressiva i fosterlivet kan bli veldig angstfyllte mennesker. Hender jeg er litt bekymret for barnet mitt. Han er mye mer nervøs av seg enn søsknene, de er ikke slik i det hele tatt, og jeg tenker ofte at det kanskje skyldes medisineringen under svangerskapet. Og jeg tok i tillegg lavest tenkelige dose, da dette hadde nok effekt for meg. Jeg ville ALDRI startet et svangerskap hvis jeg regnet med å måtte gå på medisiner underveis. Jeg fikk en situasjonsbetinget depresjon halvveis i svangerskapet, og hadde nok abortert eller født altfor tidlig hvis jeg ikke hadde tatt det jeg tok. Husker ikke lenger hva det het, men det var en billigutgave av Fontex. Vet ikke helt hva du tenker å ta, men det meste er jo ikke bra for gravide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Du får ikke en ny start ved å sette et nytt barn til verden. Du får mer belastninger. Barna har man uansett, men man kan ødelegge mye mer ved å ikke gi dem en trygg oppvekst enn man ødelegger ved å ikke klare å gå skole.

Den nye starten du snakker om krever at man tar brikke for brikke og setter på plass det som ikke går så godt. -Deretter- setter man et nytt barn til verden. Jeg er vokst opp med syke foreldre, og det var ikke noe hyggelig. Jeg vil aldri skaffe meg barn før jeg er stabil nok selv. Det er dårlig gjort overfor barnet.

Jeg tror du har bestemt deg jeg, og at det ikke hjelper hva andre sier.

Klart jeg tenker på hva andre sier,blir jo i tvil når jeg får svarene jeg får her og føler meg som en dritt mor....

Men tenker ikke bare på meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg var ikke mer "stabil" da jeg fikk de to andre...tvert imot,er mer stabil nå...

Endelig har jeg klart å overtale gubben også,truet med å gå fra han,vet det var ikke fint men må bare bli gravid,jeg bare må og dette barnet skal ikke bli et barnevernsbarn....

Får hjelp av barnevernet allerede og har fått det i mange år foressten,de har ikke tatt fra oss ungene av den grunn.

Hadde jeg vært mannen din så hadde jeg aldri gått med på å få et barn til med deg. Ikke bare er du psykisk ustabil (etter hva du selv sier i denne tråden), men du har også truet han med å gå fra ham om han ikke stiller som avlsoke for et barn til som han egentlig ikke vil ha?! Hører du hva du selv sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Det må vel være nok å ha to barnevernsbarn.

Du får bruke energien din til å ta deg av de barna du har satt til verden. barnevernet trenger ikke flere barn å ta hånd om.

Hilsen

De tar ikke "hånd om" mine barn heller,de bare hjelper til med besøkshjem...ikke alle har besteforeldre som hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg tenker på hva andre sier,blir jo i tvil når jeg får svarene jeg får her og føler meg som en dritt mor....

Men tenker ikke bare på meg selv...

''Men tenker ikke bare på meg selv...''

Hvem tenker du på da? Ikke hører du på hva fagfolk sier og du presser mannen din til å gå med på å gi deg ett barn til, selv om han ikke vil det egentlig. Hvem andre enn DEG selv tenker du på? Jeg sier som de andre her - bruk heller kreftene dine på de to barna du alt har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Hadde jeg vært mannen din så hadde jeg aldri gått med på å få et barn til med deg. Ikke bare er du psykisk ustabil (etter hva du selv sier i denne tråden), men du har også truet han med å gå fra ham om han ikke stiller som avlsoke for et barn til som han egentlig ikke vil ha?! Hører du hva du selv sier?

Synes dere er urettferdige nå,dere kjenner meg jo ikke da...

Vi får nå se hvordan det går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...