Gå til innhold

Planer om å bli gravid : )


Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

De tar ikke "hånd om" mine barn heller,de bare hjelper til med besøkshjem...ikke alle har besteforeldre som hjelper

Det er jo ikke vanlig at man har hjelp fra barnevernet, uansett om man har besteforeldre til hjelp eller ikke - dette bør være din beste pekepinn på at du ikke bør sette flere barn til verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • petter smart

    6

  • Lillemus

    4

  • Bookworm

    4

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    3

Mest aktive i denne tråden

tusen takk for oppmuntringen....

det er ikke oppmuntring du skal ha, du må virkelig lese gjennom hva det er du har skrevet i denne tråden her, og i andre innlegg på forum. Helt seriøst: Hvis noen andre hadde skrevet det samme, ville du ment at det var forsvarlig at personen satte barn til verden?

Jeg forstår ønsket ditt, for all del; selv ønsker jeg meg flere barn, men min helse (både fysisk og psykisk) gjør at jeg ikke tør. Jeg kommer ikke til å dø hvis jeg gjennomgår et svangerskap eller to til, men jeg risikerer å bli mer redusert. Og det unner jeg ikke BARNA!! Jeg kan sikkert ligge på sofaen jeg, og la far ta ansvaret for barna, men det er ikke RIKTIG!! Verken for far eller for barna, å måtte ta hensyn til mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

det er ikke oppmuntring du skal ha, du må virkelig lese gjennom hva det er du har skrevet i denne tråden her, og i andre innlegg på forum. Helt seriøst: Hvis noen andre hadde skrevet det samme, ville du ment at det var forsvarlig at personen satte barn til verden?

Jeg forstår ønsket ditt, for all del; selv ønsker jeg meg flere barn, men min helse (både fysisk og psykisk) gjør at jeg ikke tør. Jeg kommer ikke til å dø hvis jeg gjennomgår et svangerskap eller to til, men jeg risikerer å bli mer redusert. Og det unner jeg ikke BARNA!! Jeg kan sikkert ligge på sofaen jeg, og la far ta ansvaret for barna, men det er ikke RIKTIG!! Verken for far eller for barna, å måtte ta hensyn til mor.

Forstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ååå, så deilig å høre om andre i samme situasjon som meg. Jeg er også fysisk syk og har ett barn. Har så indelig lyst på flere, men tør ikke pga sykdommen. Jeg har derfor konkludert med at med den tilstanden jeg er i i dag, så kan jeg være en god mor for det ene barnet jeg allerede har, og er ikke villig til å satse det og kanskje bli en dårlig mor for to eller flere barn:-)

Jeg måtte bare skrive til deg, for det er så mange som ikke kan forstå at vi har valgt å få bare ett barn....

Hei.

Det er alltid godt og treffe andre i samme situasjon ja :o)

Du, jeg går over til Meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...