Gå til innhold

Hva gjør ditt hjem spennede for barnas venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår sønn på 7 har mange venner, men de leker ofte ikke her hos oss. Vi har relativt stor tomt, stor hage, fotball,ringspill, pilkast, rulleskøyter, og mye annet ute. Inne har vi dvd, musikkinstrumenter, bilbane og ellers vanlig beholdning med leker. Har ikke play station eller trampoline. Han har aldri ytret ønske om spill/play station, og datra vår brakk benet på trampoline for noen år siden, så det tør vi rett og slett ikke investere i. Han og søsteren er imidlertid veldig glad i å tegne og leke med lego, så det gjør de nesten hele tiden. Men har dere forslag til hvordan hjemmet vårt kan bli mer "attraktivt"? Det kan kanskje være sønnen vår som ikke er så flink til å finne på ting å gjøre med sine gjester? Har spurt ham om slikt mange ganger uten å få klare svar.

ilene1365380268
Skrevet

Hmmm... Tror det varierer litt hvem de er hos. Men som du sier: Så tror jeg det er fantasien til den de er hos som gjelder, ikke hvor mange leker de har tilgjengelig.

Skrevet

Kanskje sønnen din ikke er så flink til å invitere med vennene hjem, eller at vennene hans er veldig opptatte av å være hos seg selv. Jeg hadde en venninne på barneskolen som vi nesten alltid var hjemme hos. Det var ikke fordi hun hjemmet hennes var mer spennende enn mitt eller andres. Jeg synes det høres ut som om dere har mange aktivitetsmuligheter, noe til enhver smak. :-)

Hva med at du inviterer noen av vennene hans hjem til dere?

Skrevet

Eldstemannen min var alltid hjemme med hos oss med fire kamerater. Dattera mi var alltid hos venninna si sammen med andre venner.

Jeg tror gutter er opptatt av hva som er i kjøleskapet, hvilke spill man har på playstation/nintendo - her hos oss gikk det mest i fotballspill - og hvor lite man snakker til dem ;o) De vil helst være i fred og gjerne spise is og grandis hele tida.

Skrevet

Eldstemannen min var alltid hjemme med hos oss med fire kamerater. Dattera mi var alltid hos venninna si sammen med andre venner.

Jeg tror gutter er opptatt av hva som er i kjøleskapet, hvilke spill man har på playstation/nintendo - her hos oss gikk det mest i fotballspill - og hvor lite man snakker til dem ;o) De vil helst være i fred og gjerne spise is og grandis hele tida.

Den stereotype gutt det der... :-) (Ikke at du ikke har rett.)

Skrevet

Den stereotype gutt det der... :-) (Ikke at du ikke har rett.)

Minstemann er ikke slik og heller ikke de ute her. Nå kommer de for kattungen og før så kom de pga kaninen ;o)

Skrevet

Minstemann er ikke slik og heller ikke de ute her. Nå kommer de for kattungen og før så kom de pga kaninen ;o)

Godt å høre at ikke alle er stereotype. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...