Widder Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Vår sønn på 7 har mange venner, men de leker ofte ikke her hos oss. Vi har relativt stor tomt, stor hage, fotball,ringspill, pilkast, rulleskøyter, og mye annet ute. Inne har vi dvd, musikkinstrumenter, bilbane og ellers vanlig beholdning med leker. Har ikke play station eller trampoline. Han har aldri ytret ønske om spill/play station, og datra vår brakk benet på trampoline for noen år siden, så det tør vi rett og slett ikke investere i. Han og søsteren er imidlertid veldig glad i å tegne og leke med lego, så det gjør de nesten hele tiden. Men har dere forslag til hvordan hjemmet vårt kan bli mer "attraktivt"? Det kan kanskje være sønnen vår som ikke er så flink til å finne på ting å gjøre med sine gjester? Har spurt ham om slikt mange ganger uten å få klare svar. 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Hmmm... Tror det varierer litt hvem de er hos. Men som du sier: Så tror jeg det er fantasien til den de er hos som gjelder, ikke hvor mange leker de har tilgjengelig. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Kanskje sønnen din ikke er så flink til å invitere med vennene hjem, eller at vennene hans er veldig opptatte av å være hos seg selv. Jeg hadde en venninne på barneskolen som vi nesten alltid var hjemme hos. Det var ikke fordi hun hjemmet hennes var mer spennende enn mitt eller andres. Jeg synes det høres ut som om dere har mange aktivitetsmuligheter, noe til enhver smak. :-) Hva med at du inviterer noen av vennene hans hjem til dere? 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Eldstemannen min var alltid hjemme med hos oss med fire kamerater. Dattera mi var alltid hos venninna si sammen med andre venner. Jeg tror gutter er opptatt av hva som er i kjøleskapet, hvilke spill man har på playstation/nintendo - her hos oss gikk det mest i fotballspill - og hvor lite man snakker til dem ;o) De vil helst være i fred og gjerne spise is og grandis hele tida. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Eldstemannen min var alltid hjemme med hos oss med fire kamerater. Dattera mi var alltid hos venninna si sammen med andre venner. Jeg tror gutter er opptatt av hva som er i kjøleskapet, hvilke spill man har på playstation/nintendo - her hos oss gikk det mest i fotballspill - og hvor lite man snakker til dem ;o) De vil helst være i fred og gjerne spise is og grandis hele tida. Den stereotype gutt det der... :-) (Ikke at du ikke har rett.) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Den stereotype gutt det der... :-) (Ikke at du ikke har rett.) Minstemann er ikke slik og heller ikke de ute her. Nå kommer de for kattungen og før så kom de pga kaninen ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Minstemann er ikke slik og heller ikke de ute her. Nå kommer de for kattungen og før så kom de pga kaninen ;o) Godt å høre at ikke alle er stereotype. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.