Gjest Blåbærpiken Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Er så lei av å ikke få sove. Halv fem nå. Klokken er halv fem. Og det er ikke noen spesiell grunn en gang. Jeg får bare ikke sove. Kan det bli en vane? Hvis man har slitt så lenge med det, at kroppen/hodet/ett eller annet blir vannt til at man ikke skal få sovet noe særlig? Må bare legge til at jeg stort sett sover mye bedre enn jeg har gjort på mange herrens år. Særlig enn i fjor. Men nå, er det jo ingen grunn til at jeg ikke skal få sove. Så får jeg det ikke til likevel liksom... Det er merkelig. 0 Siter
Gjest Blåbærpiken Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Tror jeg skal begynne å skrive dikt om natten, male, eller lese. Bruke det til noe konstruktivt, når det likevel er sånn? Kan det være lurt? 0 Siter
Gjest Bikola Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Tror jeg skal begynne å skrive dikt om natten, male, eller lese. Bruke det til noe konstruktivt, når det likevel er sånn? Kan det være lurt? Hjelpemidler:Man kan dusje en lang varm dusj, drikke ``godnatt-te``,gå en tur en stund før du skal legge deg slik hvilepulsen synker, du bør ikke spise rett før du legger deg, i største krise får man ``milde``innsovningstabletter(imovane etc) hos legen, kjenner mange som går på dem inkludert meg selv.. Mange har de også liggende, i tilfelle de må veldig tidlig opp en dag, de fleste sover 7-8 timer på dem før de brått våkner. Grunner: Kan være at du har snudd rytmen din totalt, eller noe i underbevissheten din som gnager/stress, gruer du deg til arbeid, mye å gjør hjemme, eller at man rett og slett har litt insomnia, ofte inkluderene med depresjoner. Har forresten tatt en pille nå, så om et kvarter sover jeg godt, men våkner med Jern smak i munnen dagen derpå Eller ville jeg gjort som du har tenkte: strikke, lese dikt, starte å tegne, vaske, sitte på data, handle på nettet,osv..Om du virkelig vil holde deg opptatt, blir vel sikkert trøtt av dette også Ojojoj, ble tullete skrevet alt det her, nå starte Imovanen å virke, så nå sjangler jeg meg til sengs;) Håper du får sove godt videre da Eller slå på en film av slageren drama eller komedie, vil ikke bli alt for skremt der man ligger heller:) Husk at soverommet må være kaldt også, slik at dynen kjeeennes såå godt rundt deg..Men det er jo veldig lett å snu døgnet på denne årstiden, begynner allerede nå(klokken 5)å bli lyst ute. 0 Siter
Gjest Blåbærpiken Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Hjelpemidler:Man kan dusje en lang varm dusj, drikke ``godnatt-te``,gå en tur en stund før du skal legge deg slik hvilepulsen synker, du bør ikke spise rett før du legger deg, i største krise får man ``milde``innsovningstabletter(imovane etc) hos legen, kjenner mange som går på dem inkludert meg selv.. Mange har de også liggende, i tilfelle de må veldig tidlig opp en dag, de fleste sover 7-8 timer på dem før de brått våkner. Grunner: Kan være at du har snudd rytmen din totalt, eller noe i underbevissheten din som gnager/stress, gruer du deg til arbeid, mye å gjør hjemme, eller at man rett og slett har litt insomnia, ofte inkluderene med depresjoner. Har forresten tatt en pille nå, så om et kvarter sover jeg godt, men våkner med Jern smak i munnen dagen derpå Eller ville jeg gjort som du har tenkte: strikke, lese dikt, starte å tegne, vaske, sitte på data, handle på nettet,osv..Om du virkelig vil holde deg opptatt, blir vel sikkert trøtt av dette også Ojojoj, ble tullete skrevet alt det her, nå starte Imovanen å virke, så nå sjangler jeg meg til sengs;) Håper du får sove godt videre da Eller slå på en film av slageren drama eller komedie, vil ikke bli alt for skremt der man ligger heller:) Husk at soverommet må være kaldt også, slik at dynen kjeeennes såå godt rundt deg..Men det er jo veldig lett å snu døgnet på denne årstiden, begynner allerede nå(klokken 5)å bli lyst ute. *lol* du får tusle til sengs. Jeg synes ikke det var tullete skrevet. Har også imovane :-) Forsøker å ikke ta dem annet enn når jeg trenger det. Er vel så mye som skjer med meg fremdeles. Er nok derfor. Vet ikke. Forvirret. De nettene som er tøffe, dem kan jeg skjønne. Men disse nettene hvor det egentlig ikke er noe, dem forstår jeg ikke. Tenker for mye jeg. Sov godt du der ute i morgenlyset. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.