Gjest lite info. synes jeg Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Det står at vi er bedt i konfirmasjon, dato og klokke det er i kirken. Så da er det vanlig å gå i kirken og så.....? Er det noe selskap rett etter, eller skal jeg ringe og spørre mer? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Ja, det er vanlig å gå i kirken også om man er buden i konfirmasjon. Og vanligvis er selskapet rett etterpå, i alle fall hos oss. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Det vanlig at man går i kirken, så i selskap etterpå, med mat. 0 Siter
Gjest ring dem Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Hvis det står klokkeslett for konfirmasjonen i kirken, er dere invitert dit også, før dere drar samlet til der dere skal spise. Hvis det ikke står noe navn på sted, er det kanskje hjemme hos dem? Men jeg er enig i at det godt kan stå mer informsjon. I mange små kirker er det ikke plass til at alle konfirmantene kan ha med hele selskapet sitt i kirken, da får hver konfirmant et visst antall plasser. Men siden ordlyden var slik i deres invitasjon, vil jeg anta at de ønsker dere skal være med i kirken. Men ring dem, takk for invitasjonen, og så småprater dere litt, og du kan komme inn på litt mer av opplegget. (Hvor det skal være, og om dere skal dra direkte fra kirken osv.) 0 Siter
Sofline Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Det er vanlig å gå i kirken først, og ha selskapet rett etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.