Gjest prust Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Må bare dele med dere den gode middagen jeg laget i dag: Til 4 voksne og 3 barn: Et stort stykke torskefilet - kanskje 1,0 - 1,3 kilo delte jeg i biter. Tok dobbel aluminiumsfolie og smurte med grillolje (dette var cluet, hadde ikke prøvd det før), snudde stykkene i oljen og la dem ved siden av hverandre. Krydret med sitronpepper og salt. La på gulotbiter, purre, løk i båter, dill, tørket tomat og en halv sitron. Tok en halv boks med rømme og klæsjet over. Pakket alt inn i folien og stekte det på 225 grader i ca en time. Hadde kokte nypoteter til. Mmmmmmmm! Både barn og voksne heiv innpå :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Mmmmm! *Skriver ut den også* Jeg pleier å ovnsbake laks innimellom. Et frossent lakesstykke legges på smurt folie, hiver så på poteter i tynne skiver, gulrot, blomkål, broccoli og litt smø + salt og sitronpepper og pakker godt inn. En times tid i stekeovnen på 200 grader. Vanvittig godt! 0 Siter
Sofline Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Mmmmm! *Skriver ut den også* Jeg pleier å ovnsbake laks innimellom. Et frossent lakesstykke legges på smurt folie, hiver så på poteter i tynne skiver, gulrot, blomkål, broccoli og litt smø + salt og sitronpepper og pakker godt inn. En times tid i stekeovnen på 200 grader. Vanvittig godt! Den har jeg også kopiert nå. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.