Gjest alenemamma 81 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Jeg er alenemamma og mottar barnebidrag, og stønad til barnetilsyn.En gang i måneden får jeg to små brev fra NAV som forteller at pengene er komt inn på kontoen min. Ettersom jeg har vært alenemor i fire år blir det blir fryketlig mange av de etterhvert..trenger jeg å ta vare på disse lappene?gjør dere andre det? litt merkelig spørsmål men det virker som en må ta vare på absolutt alt som bekreftelse av og til..noen som vet? 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Jeg tar vare på lappene fra 2006 og 2007. Lappene fra tidligere år har jeg nå kastet. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Jeg ville ikke tatt vare på dem, i hvert fall ikke i lenger tid enn til selvangivelsen var levert. Det kan jo uansett ses på kontoutskriften din. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Jeg hiver alt sånt i en skuff sammen med lønnsslipper og regningskvitteringer og et par ganger i året har jeg en razzia der jeg sorterer alt og setter det pent i kronologisk rekkefølge i ringpermer. Har hatt bruk for å finne frem til gamle ting noen ganger så det er ganske praktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.