Gjest Mvh Solo76 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hei Jeg våknet søndag morgen med verking i kroppen, spesielt over nyrene og nedover bena og i leddene. Hadde litt småvondt i magen og litt diare. Mandag tiltok diareen men verkingen avtok. Hadde diare i 4 dager uten stopp, vandig diare men det var ikke smertefult. Alt jeg drakk eller fikk i meg kom ut straks jeg hadde fått det i meg. Fargen ble etterhvert, på slutten grønn. Så jeg drakk en flaske med kull, noe som stoppet diareen i 1 dag, så jeg kom meg litt. Men nå, dag 6, har diareen kommet tilbake for fult igjen. Begynte med samme verkingen over nyrene og så nedover bena. Det er nå like vandig, men vet ikke farge ettersom det bare er kull som kommer ut.Hva bør jeg gjøre? Er helt utslitt og må på jobb igjen tirsdag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282137-gastroenteritt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.