Gå til innhold

Blemmer i munn og svelg


Gjest Mann 1967

Anbefalte innlegg

Gjest Mann 1967

Hei Jeg er mann på 40 år som for ca 5 år siden fikke et karftig angrep av blemmer i munn og svelg. Blemmene, som var i stort antall minnet om dem man får en og annen gang etter å ha spist appelsin eller annen frukt. Disse går normalt bort etter 3-5 dager. Mine derimot ble værende i over en uke, og jeg ble riktig dårlig og oppsøkte lege. Senkning viste 324, og jeg fikk Apocilin for dette. Denne kuren tok det ikke og jeg fikk bredspektre pencilin, og da ble jeg bedre. Det hele varte i bortimot 4 uker. Nå til problemet; Etter dette har jeg bortimot konstant noen blemmer i munn og hals, disse skaper mye vondt og jeg har en følelse av influensa hele tiden, og lymfekjertler hovner opp. Blir aldri helt fin liksom. Hva kan dette være? Hvordan kan det behandles? Og hva skal til for at det kan forsvinne permanent? Det har nå pågått i ca 4-5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...