Gjest hvor ofte? Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Har vært små forkjølet 4-5 ganger nå siden desember og tenkte meg til legen for en helsjekk.Hvor ofte tar dere helsjekk? 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Tar du tran og vitaminer? Prøv å unngå å drikke te en lengre periode, hvis du er glad i te. Se om ikke det hjelper. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jeg har aldri tatt helsjekk hos legen. Er 37 år gammel. Tror ikke det er så vanlig at man tar helsjekk, eller? 0 Siter
Gjest LilliePernille Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Kjøp Avant Garden i en helsekostbutikk.Vi tre i huset har ikke vært syke det året vi har tatt A.G.Blir litt dyrt ,men verdt pengene.God bedring. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jeg har aldri tatt helsjekk hos fastlegen, det sier han er unødvendig. Men jeg tar helsjekk hver gang jeg er på sykehuset, sånn ca hver 6.måned, men det vet ikke han. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jeg tar aldri helsjekk. Jeg er grundig sjekket i de områder jeg er syk da, men ikke noe utenom. Får du i deg nok vitaminer? Og ellers det kroppen trenger? Jeg blir lett forkjøla om jeg slurver med det. 0 Siter
Gjest hypokondrium Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jeg tror ikke fastleger har kapasitet til å ta helsjekk av alle. Men du kan jo overdrive symptomene dine så legen sjekker litt mer enn bare forkjølelsen. Si du har vært slapp, hatt lite matlyst, er svimmel, har hjertebank osv. og ønsker å få tatt EKG, senkning, CRP, blodtrykk, blodprosent, blodsukker - lever også urinprøve. En urinprøve kan si ganske mye. 0 Siter
pastell Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Jeg tror ikke fastleger har kapasitet til å ta helsjekk av alle. Men du kan jo overdrive symptomene dine så legen sjekker litt mer enn bare forkjølelsen. Si du har vært slapp, hatt lite matlyst, er svimmel, har hjertebank osv. og ønsker å få tatt EKG, senkning, CRP, blodtrykk, blodprosent, blodsukker - lever også urinprøve. En urinprøve kan si ganske mye. Synes du virkelig folk skal sitte å dikte opp ting for legen bare for å få tatt noen ekstra blodprøver? Tror du ikke legene har nok å gjøre? Og synes du skattebetalerne skal betale for dette? Det koster nemlig mye mer enn bare egenandelen hos legen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg går til legen når jeg trenger det, ikke for å sjekke om jeg er syk. Helsjekk sånn uten videre har jeg aldri tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.