Gjest Lasse1 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg er en mann på 40 år har for 8 mnd siden gått gjennom en operasjon hvor de fjernet en stor svulst i brystkassen hvor de måtte sage over brystbenet (stenumsplitt tror jeg det heter) for å komme til, deretter "hektet" sammen igjen med ståltråd og huden ble deretter sydd igjen. Ikke gjorde de snittet midt på, og heller ikke beint nedover noe som synes "unødvendig slurv"...det går da vel ann å bruke LITT øyesyn når de skjærer i huden og når de likevel åpet hele brøstkassen, så skulle det vel ikke ha noe å si at de la snittet AKKURAT midt på, og ikke 2 cm til ene siden. Jeg har nå fått et meget stygt arr etter dette som er både klumpete og hardt. Jeg spør derfor om HVA som er mulig for å korrigere dette, og om man får dekket dette gjennom det offentlige? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282234-operasjonsarr-korrigering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.