Shadow 650 Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Eg har i mange år følt at noen har "kikket" på meg da eg sov. I stua har eg to møblement med 10 skuffer på hver. En dag måtte eg til spesialbutikk for å kjøpe inn 7 nye "hemper". Hvor de gamle ble av, kan man jammen lure lenge på.. I forgårs natt skjedde det: Rullegardinen min rullet opp og ned. Kl.5 om morgenen, og eg bråvåknet! Eg torde ikke å kikke på hendelsen, men hørte tydelig lyden av mekanismen på siden. Eg kontaktet healeren min, som eg går gjevnlig til. I kveld fikk eg melding av henne. Det var en gammel mann i leiligheten min, som var klar til å gå over til den "andre siden". Ikke vet eg. I bunn og grunn stoler eg totalt på henne. Hun har healet det ene og det andre hos meg, og har evner over det vanlige. Så det. Nå får eg håpe det roer seg her. At ting ikke bare forsvinner, og dukker opp på de merkligste steder... Hva tenker du? Tror du at det finnes mer mellom himmel og jord som vi ikke har peiling på? mvh 0 Siter
double Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 ''Tror du på spøkelser?'' Nei. ''Hva tenker du? Tror du at det finnes mer mellom himmel og jord som vi ikke har peiling på?'' Ja, det er fortsatt mye vi ikke vet.. det gjøres også mange nye oppdagelser her på jorden. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Ja, jeg tror på at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan bevise. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Jeg tror i alle fall at det finnes mye mer mellom himmel og jord enn det vi ser og vet av. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 ''Hva tenker du? Tror du at det finnes mer mellom himmel og jord som vi ikke har peiling på?'' Jeppesen. ) 0 Siter
Nellie Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Nei, jeg tror ikke på spøkelser. Jeg tror det finnes naturlige forklaringer på det aller meste, men at det kan finnes uoppdagete fenomener i verden fremdeles. Jeg liker ikke type healere og demonutdrivere som skal sko seg på andres elendighet. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Nei, jeg tror ikke på spøkelser. Jeg tror det finnes naturlige forklaringer på det aller meste, men at det kan finnes uoppdagete fenomener i verden fremdeles. Jeg liker ikke type healere og demonutdrivere som skal sko seg på andres elendighet. Du tror på uoppdagede fenomener, men du tror ikke på at spøkelser kan være et "uoppdaget" fenomen? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Nei jeg tror ikke paa spokelser, men jeg tror paa onde aander/demoner som kan vaere i hjemmene til folk. Jeg hadde det, og det var skikkelig utrivelig og ekkelt. Det kom etter at jeg hadde drevet med tarotkort. Jeg er kristen, (var ikke det da jeg drev med tarot...)og tror ikke at folk kan gaa igjen. Jeg og venner av meg, samlet oss i leiligheten min og ba, da forsvant baade skyggene, fotskrittene, kuldegysningene og folelsen av at "noen" saa meg. Vil ogsaa si at jeg synes det er forferdelig at noen tror paa dette med gjenferd/spokelser. Da mener jeg feks. smaa unger som gaar igjen og slikt.... Det er rett og slett ondskapen selv som forkler seg i menneskeskikkelser, og later som de er de avdode.... Men at det finnes ting som ikke har en naturlig/menneskelig forklaring, ja det tror jeg! 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Ja, det gjør jeg. Er vel bunn og grunn svært skeptisk til alt "slikt", men har opplevd lignende saker som du beskriver her selv (og holdt på å dø av redsel), det samme har søsknene mine på det samme stedet, uavhengige av hverandre. Ingen av oss torde å innrømme dette for hverandre helt til en dag en av oss fikk tilbud om å være alene i det huset og passe en hund. Nesten litt festlig der tre voksne mennesker kommer på den ene latterlige unnskyldningen etter den andre for å slippe... Liker fortsatt ikke å innrømme at jeg tror på "slikt" - velger å konstantere at det troligvis finnes mer der ute en hva vi mennesker kan forklare 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Jeg er en skeptiker, og jeg har aldri sett eller opplevd noe sånt selv. Men flere enn deg har jo opplevd liknende ting. Jeg har hørt mange historier fra folk jeg kjenner som virker pålitelige og stabile på alle måter. Derfor må jeg si ja, jeg tror det forekommer slike fenomener, men jeg vet ikke om jeg tror på spøkelser. Hvem kan vel si hva disse fenomenene kommer av? Jeg stiller meg åpen for at det finnes _noe_ der ute, men gjenferd?? Det høres søkt ut! 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Healeren sendte den gamle mannen over til den andre siden. Eg merker ên stor forandring: Det har blitt varmere i leiligheten min. Dessuten slår varmegulvet seg av på badet, det gjorde det aldri før. Mmm. Det er varmt her, og t.o.m vinduet står oppe! 0 Siter
mbf Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 ''Tror du på spøkelser?'' Nei. ''Hva tenker du? Tror du at det finnes mer mellom himmel og jord som vi ikke har peiling på?'' Ja, det er fortsatt mye vi ikke vet.. det gjøres også mange nye oppdagelser her på jorden. Hæ...? Hvordan får du til å lage ramme rundt teksten...? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Hæ...? Hvordan får du til å lage ramme rundt teksten...? Sett to stk små streker (samme tast som stjernetasten) foran og bak den teksten du vil ha innrammet! ''ta en test da ;)'' 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Selv har jeg aldri opplevd noe slikt, men jeg har folk i nær familie som har sett spøkelser, gjenferd eller hva man nå skal kalle det.... Vanskelig å tro at det er sant samtidig som jeg ikke kan annet enn å stole på deres observasjoner. Forøvrig tror jeg det finnes mer mellom himmel og jord enn vi aner... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Ja, det er nok mere som foregår rundt oss, enn hva vi vet og ser. Jeg har hatt besøk av min døde morfar to ganger (han døde i 2003). Snålt, men jeg blir ikke redd. Han var en vennlig mann, og sist så så jeg han da jeg kom ned trappa, ned til stua. Han satt på "sin" plass i stua, så på oldebarna, smilte og forsvant. Vi overtok hans hjem gjennom de siste 30 år, og jeg husker han uttrykte sin glede over å få vite at oldebarna skulle vokse opp her, før han døde. Merkelig sak, egentlig, men han bare var her et 4-5 sekunder, og skulle forsikre seg om at vi hadde det bra. Hadde noen fortalt meg en lignende historie for noen år siden, så hadde jeg ikke trodd på det. Dette stiller seg ikke i samme kategori som det du har opplevd, men jeg måtte bare si det.. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Sett to stk små streker (samme tast som stjernetasten) foran og bak den teksten du vil ha innrammet! ''ta en test da ;)'' ''Dette må eg teste'' 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 ''Dette må eg teste'' ''flink du :)'' 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 ''flink du :)'' Dette har jo jeg også lurt på.... jeg må også teste,- det er altså 2 enkle-anførselstegn dere mener? ''Test av ramme'' 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Dette har jo jeg også lurt på.... jeg må også teste,- det er altså 2 enkle-anførselstegn dere mener? ''Test av ramme'' Jepp, du klarte det '':-)'' 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 ''flink du :)'' Du forklarte det så godt så. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.