Gå til innhold

Jeg fikk !!


mbf

Anbefalte innlegg

Åh ja, jeg er så glad ! Jeg var hos lege i dag på en plastikkirurgisk klinikk. Fikk innvilget brystreduksjon. Så glad og lettet som jeg er nå.

Skal opereres 10. september.

Fikk streng beskjed å ikke røyke 4 uker før, og 4 uker etter inngrepet. Noen som røykte likevel? Jeg vet hele gangen i det der med tilhelingsprosessen og røyking, at det er svært skadelig.

Har DD/E-cup nå, som jeg gleder meg til å få en B-cup ! Den stakkars ryggen min kommer til å bli overlykkelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lasse1

Kan jeg bare spørre om en ting?

Du skriver at du fikk innvilget brystreduksjon hos en plastisk kirurg, mener du da at du var der og DE kunne sikre deg at du får dekket det av det offentlige? Jeg bare spør, fordi jeg lurer på hvordan man skal gå frem skjønner du, selv om det er et arr etter en operasjon jeg har tenkt å forhøre meg om..Skulle fjerne en svulst i brystkassen, og de saget den rett og slett i to, hektet den sammen igjen med ståltråd og sydde igjen, og arret er dritstygt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre om en ting?

Du skriver at du fikk innvilget brystreduksjon hos en plastisk kirurg, mener du da at du var der og DE kunne sikre deg at du får dekket det av det offentlige? Jeg bare spør, fordi jeg lurer på hvordan man skal gå frem skjønner du, selv om det er et arr etter en operasjon jeg har tenkt å forhøre meg om..Skulle fjerne en svulst i brystkassen, og de saget den rett og slett i to, hektet den sammen igjen med ståltråd og sydde igjen, og arret er dritstygt..

''Skulle fjerne en svulst i brystkassen, og de saget den rett og slett i to, hektet den sammen igjen med ståltråd og sydde igjen, og arret er dritstygt..''

Hva skulle de ellers ha gjort? Det er sånn de gjør operative inngrep i brystkassen. Poden min har gjort det tre ganger, men ettersom den tredje operasjonen nok blir den siste (før han er voksen i alle fall) så sydde de det fra innsiden og det er riktig pent.

Jeg vil tro at dette er noe du får dekket uten problemer, ta kontakt med fastlegen din og ta det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre om en ting?

Du skriver at du fikk innvilget brystreduksjon hos en plastisk kirurg, mener du da at du var der og DE kunne sikre deg at du får dekket det av det offentlige? Jeg bare spør, fordi jeg lurer på hvordan man skal gå frem skjønner du, selv om det er et arr etter en operasjon jeg har tenkt å forhøre meg om..Skulle fjerne en svulst i brystkassen, og de saget den rett og slett i to, hektet den sammen igjen med ståltråd og sydde igjen, og arret er dritstygt..

Ja, jeg gikk via fastlegen min hvor han henviste meg til en klinikk som har avtale med helse-vest. Jeg betaler et gebyr på 355,- for materielle kostnader.

Gå via fastlegen din du også, om det er noe de kan gjøre med arret ditt. Kanskje de kan sprette det opp igjen og sy det fra innsiden slik Lillemus beskriver de gjorde med hennes sønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hengepuppa

Har samme cup som deg, E-F. Plages ikke i ryggen med mindre jeg bruker feil BHer, men de henger som to potetsekker etter barn osv. Er det bra nok argument tror du? Pluss at jeg er hemmet psykisk, orker ikke sex med lys på o.l...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme cup som deg, E-F. Plages ikke i ryggen med mindre jeg bruker feil BHer, men de henger som to potetsekker etter barn osv. Er det bra nok argument tror du? Pluss at jeg er hemmet psykisk, orker ikke sex med lys på o.l...

Det var nix problemo å få innvilget operasjon for meg ! Han så på de og kjente på tyngden, så satte han meg opp på operasjon strake veien :-)

Sikkert forskjell på leger kanskje? Men du burde jammen prøve ! Først gikk jeg til fastlegen, fikk innkallelse innen 6 uker til kirurgen, og må vente 1 mnd på operasjon. Raskere kan det vel ikke gå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...