Gå til innhold

Er du ikke på Stones konserten NHD? :)

Anbefalte innlegg

Du ser ut som en gammel rocker :)

(pent ment!!)

*benytter sjansen til og skryte litt av megselv... Jeg har klart og gå forbi vallehovin nå netopp!! rett utenfor !! 100000 mennesker.. trodde jeg skulle krepere noen minutter der, men jeg kom meg hjem igjen. :)

Fristet og prøve og hoppe over gjerdet, hadde lyst til og snike meg inn, men jeg turte ikke ;o

Tror dere en plan om og late som om man kjenner "gutta" hadde funket? ;p

Morsomt, når jeg skulle tilbake (gikk ned til tøyen) så kom det traskende 2 eldre menn fra Hordaland eller hvor de var fra, de var litt lost og skulle på stones konserten, så da fulgte jeg dem til hovin, klarte jo og prate og greier også jo.. !!! selv om stemmen ikke er min (blir bare mummling, vet ikke hvorfor ;)

Sang for dem gjorde jeg også - Dandy warhols skal vist varme opp for stones ikveld, og da nynnet jeg Bohemian like you (ye, i like you, ye i like you, whoohoo whoooo!!") sangen, ene hadde hørt om dem men andre er jeg ikke sikker på...

Allright, det var min lille historie fra Rolling Stones konserten i oslo 2 night.. billettselgere til tusen, så det er bare og gå nuuh, om du ikke er så feig som meg ;)

Klemmmm!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282535-er-du-ikke-p%C3%A5-stones-konserten-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg satt på t-banen da alle de 100.000 tilskuerne skulle hjem!

Trodde jeg skulle daue!

Mista nesten pusten hvertfall, og gikk av en stasjon før, og gikk resten.

Med jeg overlevde...og det var godt å komme hjem.

Hehe. phuuu! :)

Husker jeg tenke på og ta T-banen etter en U2 konsert (i 97, eller 98 eller no.. ) Men det så for komiskt ut og prøve og presse seg inn i en SÅÅNN t-bane vogn ja, minner meg om makrel i tomat :o:)

Hehe. phuuu! :)

Husker jeg tenke på og ta T-banen etter en U2 konsert (i 97, eller 98 eller no.. ) Men det så for komiskt ut og prøve og presse seg inn i en SÅÅNN t-bane vogn ja, minner meg om makrel i tomat :o:)

hehe jeg var en av de maaaange som presset seg inn i t-bane vogna!

Heldigvis sto vi fremst mot skinnene da banen kom og jaggu åpnet den døra rett foran nesa mi sånn at jeg fikk et sete å sitte på!! giiid det var deilig å sette rompa nedpå etter å ha stått rett opp og ned fra 17-23.30

Konserten var verdt det da :)

Synd du ikke kom deg innefor portene, jeg kunne ha putta deg i lomma mi ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...