Gå til innhold

Trist/deprimert

Anbefalte innlegg

Gjest tantesnuppa

Hei.Trenger hjelp til å komme meg ut av tristhet.dvs. har slitt med depr. i 4 år nå. Alt startet for 6 år siden da jeg fikk akutte magesmerter og ble sendt rett inn på sykehus. Der fjernet de begge egglederene og ble derfor ufrivillig barnløs. Har tot hatt 2 opperasjoner pga.cyster/endometriose (fjernet begge eggledere) Mange prøverørsforsøk,samt blindtarmen året etterpå. Stress og ufrivillig omplassert på jobben..og av dette fikk jeg akutte ryggsmerter i nedreryggdel samt fysioterapaut, utroskap og flytting.. Alt i alt så har det skjedd mye siden jeg var 30 til 36 som jeg er i dag. Disse 2 årene har vært verst egentlig, for nå har ettertankene kommet.. sikkert pga. alt som har skjedd. Har vært i kontakt med legen kjempemye og har prøvd å få tak i psykolog noe som er vanskelig pga. mot og at det er lange ventelister. Har pr.i dag (faktisk)fått meg en ny kjærest, noe som jeg ikke har tørt å se etter på de 2 siste årene, Det går bra en så lenge... Men jeg er fryktelig trist når jeg er alene. Sover dårlig (har fått sovetabletter tidligere) Griner så fort jeg er alene og tenker på døden sikkert 2-3 gng i uken. Kan du komme med noen gode råd? Min (nye) sjef har også vært en god støttespiller opp i alt dette. Jo en annen ting som er vesentlig. Har stått på venteliste for adopsjon i 2 år, men for ikke så lenge siden fikk jeg avslag fra Barnevernet pga. at det var nesten umulig å få adoptere som enslig søker. Det var et stort nederlag det også... Har prød å få barn i tot 10 år nå, det er inklusiv de årene før jeg måtte ta egglederene.Så hva trur du? På forhånd Tusen takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282678-tristdeprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...