Gjest Psyk av alt Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Psykiateren min sier jeg har medikamentresistent depresjon. Hva gjør jeg da, ifht medisiner. Skjønner nå hvorfor ingen av SSRI medisinene jeg har forsøkt har virket. Har forsøkt mange typer, i både lave og meget høye doser. Noe trenger jeg! hva kan jeg bruke? Går i terapi 2 gng i uken. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Kan føye til at jeg også har forsøkt både Lamictal, Orfiril, Tegretol og Fluanxol. Uten virkning. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Kan føye til at jeg også har forsøkt både Lamictal, Orfiril, Tegretol og Fluanxol. Uten virkning. Prøv å legge til et moderne antipsykotikum som feks Seroquel. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Prøv å legge til et moderne antipsykotikum som feks Seroquel. Skal nevne det for psykiateren min . Takk. Kan nevne at når jeg trenger en pause fra tungsinnet og latskapen tar jeg en sobril og en paralgin forte. Da blir jeg meg selv igjen, slik jeg var før jeg ble psyk. Også lurer jeg på om denne miksen kan ligne på medisinen man får for ADHD, bare at jeg ikke har ADHD, men ADD. Blir meg selv med de to tbl, rydder og vasker, handler og ordner i hagen. Ringer venner og er happy og glad. Ligner denne miksen, altså sobril og PF på med man får for ADHD? Sikkert dumt spørsmål. men lurer fælt på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.