Gå til innhold

Kjære NHD, svar please

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt

Psykiateren min sier jeg har medikamentresistent depresjon.

Hva gjør jeg da, ifht medisiner. Skjønner nå hvorfor ingen av SSRI medisinene jeg har forsøkt har virket. Har forsøkt mange typer, i både lave og meget høye doser.

Noe trenger jeg! hva kan jeg bruke? Går i terapi 2 gng i uken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282721-kj%C3%A6re-nhd-svar-please/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Psyk av alt

Prøv å legge til et moderne antipsykotikum som feks Seroquel.

Skal nevne det for psykiateren min . Takk.

Kan nevne at når jeg trenger en pause fra tungsinnet og latskapen tar jeg en sobril og en paralgin forte. Da blir jeg meg selv igjen, slik jeg var før jeg ble psyk.

Også lurer jeg på om denne miksen kan ligne på medisinen man får for ADHD, bare at jeg ikke har ADHD, men ADD. Blir meg selv med de to tbl, rydder og vasker, handler og ordner i hagen. Ringer venner og er happy og glad.

Ligner denne miksen, altså sobril og PF på med man får for ADHD? Sikkert dumt spørsmål. men lurer fælt på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...