Gå til innhold

Kombinere SNRI/SSRI til virkning

Anbefalte innlegg

Gjest Vendera

Hei! Bare lurte på en ting da jeg er helt avhengig av å ikke falle helt ned i kjelleren. Skal ut i jobb. Har ikke funnet noe informasjon om dette. Står på Efexor Depot 75 mg pr. dag. Har tenkt å gå over til Cipralex eller Seroxat/Paroxetin. Da det kan gå en tid før nytt preparat virker, og jeg skal slutte med Efexor Depot, lurte jeg på om det går an å kombinere inntil nytt preparat virker. At jeg f.eks. går ned til 37,5 mg Efexor Depot og bruker dette i tillegg til en av de nevnte medisiner og kutter ut Efexor Depot helt etter en et par-tre uker? Må i tillegg nevne at jeg tar Xanor 1mg x 2 pr. dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282736-kombinere-snrissri-til-virkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svar til Vendera

Når jeg gikk over fra Efexor 75 mg til Cipralex 10 mg gikk jeg ned til 37,5 mg efexor de første ukene jeg gikk på cipralex. Dette etter råd fra psykiateren min. Jeg gikk ikke på xanor så om du kan gjøre d i kombinasjon m den vet jg ikke.

Må legge til at for meg gikk det helt fint å gå over fra efexor til Cipralex. Ingen stygge bivirkninger. Håper d går bra for deg og:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...