Gå til innhold

lamictal-virkning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har gått på opptrapping av lamictal siden begynnelsen av juli og går nå på 100 mg hver dag.kan ikke si at jeg har merket så veldig stor forskjell og det gjør meg opprørt.men har vært en del kvalm og har ikke hatt så mye av disse oppturene som jeg hadde før.har i de siste dagene vært veldig deprimert og klarer ikke å gjøre noe.føler at jeg blir kvalt og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.Bør jeg eventuelt ha større dose medisin?eller bør jeg bare vente å se? er så sliten av disse deppe-periodene ,prøver å se det positive i ting men akkurat nå står tiden helt stille og jeg har lyst å dø.alt ser svart ut akkurat nå:(

Har også i sommer blitt slutt med meg og kjæresten min noe som gjør at jeg blir ekstra ille,takler ikke å være alene.møtte en ny type i sommer men han bor veldig langt unna meg så vi får ikke møttes så ofte.dette gjør meg også deprimert for jeg liker han så utrolig godt.jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg alene,har en konstant ensomhetsfølelse inni meg og det gjør så utrolig vondt.sover kjempedårlig og er så sliten men klarer ikke å holde meg i ro.har så mye uro i kroppen så jeg blir gal!!!hjelp!!!!

Gjest Majja Kr.
Skrevet

100 mg er jo altfor liten dose da.

du er ikke ferdig opptrappet.

blir forhåpentligvis mye bedre når du har høy nok dose :) hang in there.

Gjest Melancholy
Skrevet

Mulig du har mye å gå på. Jeg går på 800 mg Lamictal og jeg merket

fint lite til noen virkning. Jeg har fått lengre "lunte" enn jeg hadde før,

men er like deprimert som før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...