Gå til innhold

Voldtekt


Gjest anonym for i dag

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for i dag

Hei.

Jeg skriver fordi jeg har en venn av meg som ble voldtatt i sitt eget hjem en nat nå i sommer. Det var etter det vi vet og etter de funn som ble gjort en ganske brutal voldtekt. Uansett, det var en ukjent gjerningsmann.

Men hun klarte å få med seg hvordan han så ut, og leverte godt signalement til politiet.

Problemet er at jeg var inne på en nettside der det er mer eller mindre et sted hvor folk blir kjent. Jeg har sett meg ut en person der som var veldig grei, jeg vet bare at han bor et sted her i landet og at han er pappa til 4, kona har overlatt omsorgen til han og dratt til et annet land. Han er glad i ungene sine og er glkad for at barnevernet har gitt sin godkjennelse til at barna på 2. 5, 7 og 10 år bor der.

Min venninne kommer hjem til meg en dag og da hun få se hvem eg skriver med så begynner hun å storgråte, jeg legger pc vekk og snakker med henne, Det viser seg at dette er han som voldtok henne, hun er 99% sikker.

Men vi vet ikke noe mer enn at han er på denne siden. Uansett så begynte jeg så skrive med han et par dager sener for å spørre o hvme hanm var ol men han vil ikke si det.

Hva gjør jeg? Hun er jo bare 99% sikker, og hun er også red for at hjan vil i politiavhør si at hun inviterte han hjem til seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Dere går til politiet, selv om hun "kun" er 50%, 70% ,99% sikker, så går dere likevel.

Håper dere finner ham. Og jeg håper hun anmelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Dere går til politiet, selv om hun "kun" er 50%, 70% ,99% sikker, så går dere likevel.

Håper dere finner ham. Og jeg håper hun anmelder.

Anmeld han!! Hun føler nok på seg at det er han. Spiller ingen rolle om han blir taua inn, er han uskyldig kan han jo bare svare på hvor han befant seg da det skjedde.

Bedre og ligge litt i forkant av sånne JÆVLER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...