Gjest adisirhc Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hei! Jeg sliter med å få sove på nettene, mister mye hår, er alltid slapp og har aldri ork til noe. Blir sliten av å ikke ha noe energi. Er også en del deprimert. Slik har jeg vært nå i mange år, og nå r jeg lei av og ha det slik. Har vært å sjekket om kroppen mangler noe, men alt er i orden. Tok blodprøver for å sjekke stoffskifte for en tid tilbake, men fikk ikke noe svar så da var vel alt i orden. Jeg begynner å føle meg helt ødelagt, det er hardt å dra på jobben, og gjøre noe i hele tatt. Hva kan dette komme av og hvordan kan jeg kanskje få gjort no me dette? 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Har du fått noen behandling for depresjonen? Medisin, terapi.. 0 Siter
mbf Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Synes det virker som du har B12 mangel. Veldig typisk med tretthet,depresjon og hårtap. Min niese og min nå avdøde mormor hadde begge B12-mangel. Kroppen tok det ikke opp og de måtte få det med injeksjon 1 gang pr. måned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.