Gå til innhold

på gråten, men likevel..

Anbefalte innlegg

Går hele sommerferien og har opprettholt normal døgnrytme.. Kommet meg ut, merket lite til angsten.

Gledet meg noe innihampen til time med psyk.sykepleier og legen IDAG.

Hva skjer? Jo. I går får jeg ikke sove, sovner ikke før en uttpå morgenkvisten idag tidlig. Men likevel så tror jeg at jeg kan klare det, har klart og våkne av vekkeklokke i sommer, så dette skal gå.

Men så våkner jeg jeg 09:20 !!! åssen ... klarer.. jeg... og.. ødelegge alt..

Aldri løpt så mye på år, kommer meg bort til legekontoret 09:45-ish, men da har psyk.sykepleier alt reist. 3 kvarter for seint var jeg..

Kom meg inn og fikk pratet noen ord med legen, men gikk snart etterpå.. da hadde jeg så lyst til og gråte, men jeg klarte det ikke..

Nå må jeg bare takke musikken for få meg i ok humør igjen.

Fikk i allefall vite at de har bestemt og søke rehabiliterings penger til meg, og at jeg kan begynne og se etter en leilighet igjen.. Men aner ikke helt hvordan jeg skal klare og skaffe en selv.. kommer til og trenge hjelp fra noen.

også vet jeg ikke helt mere akuratt nå, ville bare skrive litt. Har sendt email til psyk.sykepleier og får kanskje svar senere idag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283062-p%C3%A5-gr%C3%A5ten-men-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...