Gjest sjokoladeplaten Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 " Veldig betryggende å dra på hyttetur med en mann med psykoser, ja." Dette tolket jeg slik at du var redd han. Ikke direkte redd han, nei. Men usikker, ja. Og redd for hva han kan finne på også, han kan stikke av, ringe politiet fordi han er redd, krangle høylytt med meg pga sjalusien etc. Men jeg tror ikke han er voldelig. Men man vet jo aldri..... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Ikke direkte redd han, nei. Men usikker, ja. Og redd for hva han kan finne på også, han kan stikke av, ringe politiet fordi han er redd, krangle høylytt med meg pga sjalusien etc. Men jeg tror ikke han er voldelig. Men man vet jo aldri..... Når jeg leser det du skriver nå nedover her, tror jeg kanskje flere av oss har vært for bombastiske. Du vet selv best hvordan det har vært i forhold til hvordan det har blitt presentert her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.