Gå til innhold

Prata med psykologen hans i dag.....

Anbefalte innlegg

Gjest sjokoladeplaten

" Veldig betryggende å dra på hyttetur med en mann med psykoser, ja."

Dette tolket jeg slik at du var redd han.

Ikke direkte redd han, nei.

Men usikker, ja. Og redd for hva han kan finne på også, han kan stikke av, ringe politiet fordi han er redd, krangle høylytt med meg pga sjalusien etc. Men jeg tror ikke han er voldelig. Men man vet jo aldri.....

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

5

• frosken

2

• trissie

2

• laban

1

Mest aktive i denne tråden

Ikke direkte redd han, nei.

Men usikker, ja. Og redd for hva han kan finne på også, han kan stikke av, ringe politiet fordi han er redd, krangle høylytt med meg pga sjalusien etc. Men jeg tror ikke han er voldelig. Men man vet jo aldri.....

Når jeg leser det du skriver nå nedover her, tror jeg kanskje flere av oss har vært for bombastiske.

Du vet selv best hvordan det har vært i forhold til hvordan det har blitt presentert her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...