Gå til innhold

Tok mandlene - kurerte ADHD - LINK.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Interessant lesning! Et av mine barn har hatt en kjempefin utvikling på alle områder etter at mandlene ble fjernet. Dessverre har han likevel ADHD. Men jeg tror ikke han ville vært så velfungerende som han er i dag, om ikke mandlene hadde blitt fjernet.

"En studie gjort med 22 barn med diagnosen ADHD på Pantano Behavioral Services, viser at 11 av dem ble helt friskmeldt etter å ha fått operert bort mandlene."

Hvis de 11 som ble friske ved å fjerne mandlene virkelig hadde diagnosen ADHD, vil jeg anta at noen hadde gitt dem feil diagnose.

Interessant lesning! Et av mine barn har hatt en kjempefin utvikling på alle områder etter at mandlene ble fjernet. Dessverre har han likevel ADHD. Men jeg tror ikke han ville vært så velfungerende som han er i dag, om ikke mandlene hadde blitt fjernet.

Kan man ikke kurere, blir det desto viktigere å optimalisere.

;-)

Jeg har aldri tenkt på denne sammenhengen før jeg leste artikkelen. Men jeg vet jo hvordan trøtte barn er. Så det blir ikke så veldig merkelig.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...