Bjørnemor Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 som flere burde melde seg inn i... http://www.akuttposten.no/ Innen psykriatri.. 0 Siter
mbf Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Tusen takk, det var veldig fint at du skrev om dette forumet ! Jeg skal registrere meg der. Fint og godt å få dele våre gleder og vanskeligheter, søke råd hos hverandre. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg var inne og sjekket. Noe virket bra, men jeg ble litt sjokkert over forumet som het selvmord. Her kunne man skrive alt man ville om denne saken. Diskusjonen gikk på hvor mye morfin som var dødlig dose. Har ikke noen faglig tyngde til å si noe om dette er bra eller ikke, men jeg reagerte negativt ihvertfall. Hva synes dere andre? 0 Siter
Gjest gladlaks i elva Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg var inne og sjekket. Noe virket bra, men jeg ble litt sjokkert over forumet som het selvmord. Her kunne man skrive alt man ville om denne saken. Diskusjonen gikk på hvor mye morfin som var dødlig dose. Har ikke noen faglig tyngde til å si noe om dette er bra eller ikke, men jeg reagerte negativt ihvertfall. Hva synes dere andre? Det er flott at man kan få snakke fritt ett sted i hvertfall! 0 Siter
Zummer Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Driver å melder meg inn nå.. Må jo prøve noen, så forsvinne derifra om det ikke funker=) 0 Siter
Gjest BipolarII...jeg visst Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg var inne og sjekket. Noe virket bra, men jeg ble litt sjokkert over forumet som het selvmord. Her kunne man skrive alt man ville om denne saken. Diskusjonen gikk på hvor mye morfin som var dødlig dose. Har ikke noen faglig tyngde til å si noe om dette er bra eller ikke, men jeg reagerte negativt ihvertfall. Hva synes dere andre? Grøsser av dette selvmordsforumet du beskriver..... Virker farlig destruktivt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.