bibben Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg bruker fra tid til annen nettsiden interaksjoner.no. Her registrerer jeg at interaksjoner er merket på ulike måter. Betyr symbolet med "grønn veske i et glass" at interaksjonen ikke er fullt så farlig som når det er et rødt varselsymbol med hvit kryss i? Eksempelvis gir: Truxal og Vival det grønne symbolet, der Reductil og Cipralex gir det røde. Kan noen forklare meg dette tro? 0 Siter
frosken Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Du kan lese om hva de ulike symbolene angir dersom du klikker på "klassifikasjoner" øverst på siden. Det grønne symbolet betyr at interaksjonen kun er av akademisk interesse. 0 Siter
bibben Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Du kan lese om hva de ulike symbolene angir dersom du klikker på "klassifikasjoner" øverst på siden. Det grønne symbolet betyr at interaksjonen kun er av akademisk interesse. Mange takk, det var klargjørende ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.