Gå til innhold

Finnes det noen forskning på hvordan pedofile se

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

plukke ut pedoer på gata? ja det var lurt. Spesialister som deg burde få jobb i politiet, og så kan dere holde dom over de dere finner. Hallelujah, tror du på gud også`?

Jeg vifter ivrig med palmebladene hver påske!

Så alle som sitter med en annen virkelighet enn deg er idioter?

Ehh!Er ikke du inne på psykiatri forum selv frøken nesa i sky.

Gjest xbellax

På hvilket grunnlag kan du si at det ikke er mulig?

Fordi hva kjennetegner en pedofil. En pedofil kan være hvem som helst, mann eller kvinne, pent kledd eller sjuskete, advokat lege eller søppletømmer, en far mor eller bestefar, en pedofil kan være 21 eller 81, høy lav, tykk tynn, voldsom eller tilbaketrukket, imøtekommende eller avvisende, vennlig omsorgsfull kjærlig eller kald og voldelig.

Gjest pedoradar

Fordi hva kjennetegner en pedofil. En pedofil kan være hvem som helst, mann eller kvinne, pent kledd eller sjuskete, advokat lege eller søppletømmer, en far mor eller bestefar, en pedofil kan være 21 eller 81, høy lav, tykk tynn, voldsom eller tilbaketrukket, imøtekommende eller avvisende, vennlig omsorgsfull kjærlig eller kald og voldelig.

Men du skjønner det er noen som skiller seg ut,det er noen som man kan se det på.

Jeg skjønner også at pedofile kommer i alle varianter,har selv erfart det.

Gjest xbellax

Men du skjønner det er noen som skiller seg ut,det er noen som man kan se det på.

Jeg skjønner også at pedofile kommer i alle varianter,har selv erfart det.

Ja jeg tror du har "litt" rett, jeg tror mennesker som har opplevd pedofile har en 6sans, akkurat slik som mødre vet de skal føde en jente selv om de ikke har vært på ul osv. Men noe mer holdbart finnes det desverre(!) ikke.

Gjest Moderator

Jeg vifter ivrig med palmebladene hver påske!

Så alle som sitter med en annen virkelighet enn deg er idioter?

Ehh!Er ikke du inne på psykiatri forum selv frøken nesa i sky.

Vennligst signer alle innleggene du skriver i en tråd med samme nick.

Interessant. Jeg stiller meg ikke avvisende til noe jeg ikke har peiling på.

Kan du forklare hva som gjør at du _vet_ at noen er pedofile? Eller er det umulig å forklare?

Jeg kjenner homofile som påstår at alle homofile _vet_ når de treffer på en annen homofil - selv homofile som absolutt ikke upeker seg som homofil på noen måte.

Bare så det er sagt...jeg sammenligner _ikke_ pedoer og homofile!!!

Annonse

Gjest pedoradar

Kan du forklare hva som gjør at du _vet_ at noen er pedofile? Eller er det umulig å forklare?

Jeg kjenner homofile som påstår at alle homofile _vet_ når de treffer på en annen homofil - selv homofile som absolutt ikke upeker seg som homofil på noen måte.

Jeg har snakket med mange missbrukte mennesker som sier det samme som

meg.

Det er bare slik at enkelte mennesker(om man kan kalle dem det?)har en utstråling

som man fanger opp....Er også en del trekk som går igjen(avslørende utsende)

Skjønner hva du mener i forhold til homofile!

Men det som gjør at homofile kan plukke ut andre homofile er fordi man er åpen for å

treffe andre homofile.

Man har behov for å kunne kjenne seg igjen i andre mennesker(søke etter normalen)

Så om man plukker ut en homofil på gata så er det vel helst det bekreftende å

gjennkjennende blikket man får/gir(selvsagt får man ikke det av hetroe)

Er homo selv;)

Gjest livetta

jeg husker da jeg var yngre, så var det en del jeg kjente diagnosen MBD, og jeg syns de alle hadde noe slags likhetstrekk i ansiktet...

samme med menn med antisosial personlighetsforstyrrelse...syns jeg ser en slags likhetstrekk i ansiktet.

Men det er sikkert bare meg:)

Jeg tror (merk: tror!) at homofile lett kjenner "lusa på gangen" når de treffer andre homofile ja, selv om de ikke er så utpreget i sin legning.

Jeg har snakket med mange missbrukte mennesker som sier det samme som

meg.

Det er bare slik at enkelte mennesker(om man kan kalle dem det?)har en utstråling

som man fanger opp....Er også en del trekk som går igjen(avslørende utsende)

Skjønner hva du mener i forhold til homofile!

Men det som gjør at homofile kan plukke ut andre homofile er fordi man er åpen for å

treffe andre homofile.

Man har behov for å kunne kjenne seg igjen i andre mennesker(søke etter normalen)

Så om man plukker ut en homofil på gata så er det vel helst det bekreftende å

gjennkjennende blikket man får/gir(selvsagt får man ikke det av hetroe)

Er homo selv;)

Takk for svar, så da hadde jeg rett ang homofile :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...