Gå til innhold

Finnes det noen forskning på hvordan pedofile se

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Interessant. Jeg stiller meg ikke avvisende til noe jeg ikke har peiling på.

Kan du forklare hva som gjør at du _vet_ at noen er pedofile? Eller er det umulig å forklare?

Jeg kjenner homofile som påstår at alle homofile _vet_ når de treffer på en annen homofil - selv homofile som absolutt ikke upeker seg som homofil på noen måte.

Bare så det er sagt...jeg sammenligner _ikke_ pedoer og homofile!!!

Jeg kjenner homofile som sier at dette er en myte, dvs. påstanden om at de kan se "alle".

Jeg kjenner homofile som sier at dette er en myte, dvs. påstanden om at de kan se "alle".

Det gjelder selvsagt ikke alle, men jeg tror (merk: tror fremdeles!) at mange homofile lettere plukker ut flere homofile på gata enn det vi heterofile gjør.

Det gjelder selvsagt ikke alle, men jeg tror (merk: tror fremdeles!) at mange homofile lettere plukker ut flere homofile på gata enn det vi heterofile gjør.

Selvfølgelig :-) Det var bare dette med myten om at den som selv er homofil uten videre/alaltid kan se på andre at de også er homofile jeg ville kommentere på. Kjente en gang en ung jente som kort tid etter at hun hadde erkjent sin legning påsto at hun hadde fullstendig kontroll på dette. Det var da jeg diskuterte det med andre som sa det var en velkjent myte.

Kanskje er det forskjell på homsenes "radar" også ;)

Jeg har ofte opplevd å støte på personer som jeg straks har fått mistanke om at er døve eller hørselshemmede pga måten de bruker øynene på :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...