Gå til innhold

Jeg har fått værdens beste hjelp

Anbefalte innlegg

Jepp, jeg har gått kontunierlig i terapi i 5 år, fått vært med på turer, har værdens beste psyk.splr, dyktig medisinsk oppfølging av psykiater, blir overført til kommunal psyk.splr når tilbudet på dps går ut. Jepp, jeg har ingen grunn til å klage. Men alikevel, føler jeg at jeg står på stedet vil. Rart det der. Men det ville vært mye værre hadde jeg ikke hatt tilbudet.

Fortsetter under...

Gjest stagnert

Kjenner meg igjen i det. Føler også at jeg har stått på stedet hvil. Tror et problem i hjelpeapparatet er kanskje at man ikke tør å si det slik det er. Synes de bør trekke mer teori inn i terapien slik at man får vite hva som gjør at ting blir vanskelig. Slik det fungerer i dag må man finne ut av alt selv. Og det kan ta laaaaang tid, noen finner det aldri ut. Jeg tror mange trenger nyttige råd som man vet fungerer. Jeg prøver å arrestere tankene mine og følelsene mine. Tenke konsekvenser av det jeg tenker og føler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...