Gjest sinte meg Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Sliter med sinnet mitt. Jeg er så frustrert over min egen situasjon. Føler meg fanget i et hjørne. Jeg føler meg sint og irriterer meg over andre. Kan bli hissig og ha negative tanker om andre. Hvordan kan jeg hjelpe meg selv? 0 Siter
Gjest Ava84 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Hvilken situasjon? Ta tak i den og prøv å forbedre den så går det kanskje over? Jeg skjønner godt hva du mener hvis du sliter med deg selv og blir irritabel overfor andre pga dette, ifølge min behandler er det "normalt". Prøve rå holde meg unna andre når det er som verst. 0 Siter
Gjest sinte meg Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hvilken situasjon? Ta tak i den og prøv å forbedre den så går det kanskje over? Jeg skjønner godt hva du mener hvis du sliter med deg selv og blir irritabel overfor andre pga dette, ifølge min behandler er det "normalt". Prøve rå holde meg unna andre når det er som verst. Det er vel selve livssituasjonen min. Det at jeg føler at dørene stenger seg når man sliter psykisk. Man er ikke ønsket lenger i arbeidslivet, som venn eller kjæreste. Det verste er vel at man aldri får den hjelpen man trenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.