Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Gjest fortvilacharlotte

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilacharlotte

Jeg er ei jente på 15 som ikke har hatt det så veldig lett de siste årene, jeg har hatt mye familie problemer, problemer med å stole på folk, særlig den jeg er sammen med. eller rettere sagt var sammen med. Og jeg mistet for ett år siden en hest, som jeg hadde blitt ufattelig glad i, og tenker fortsatt på det. ligger ofte og griner pga dette. Jeg har også hatt selvmordstanker, ikke bare en men flere ganger. Og jeg føler alle setter så store krav til meg når det gjelder skolen. Folk oppfatter meg som en veldig følsom person. så når det ble slutt mellom meg og xen min så greier jeg ikke slutte å tenke på om han har funnet seg ei ny eller noe, for han sier att han bare trenger tid til å tenke.. det er så mye som fåregår oppi hodet mitt, og dette går utover søvnen, skole, familie og venner. Jeg blir fort stresset i tillegg. og jeg vet ikke hva som feiler meg.. Pliiis hjelp meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283220-hva-skjer-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorgen over hesten din og kjæresten er helt normalt. Det er ikke sikkert det feiler deg noe, det er bare at flere ting har kommet samtidig og derfor blir det ekstra tungt. Føler du at du trenger noen å snakke med kan du jo starte med å kontakte helsesøster på skolen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283220-hva-skjer-med-meg/#findComment-2276882
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...