Gjest trønderpia79 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Jeg går på 2 mg trilafon, 200 mg lamictal, har slutta på cipralex.. Men jeg merker at angsten er VELDIG tilstede, og vil spørre legen min/psykiateren om noen medisiner til å dempe denne.. Tips? 0 Siter
Gjest 0-angst Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Om angsten er preget av tanker om ting som du er veldi redd for og tror kan skje kan kanskje antipsykotikum være løsningen. Jeg var før veldi redd for været, redd for at verden skulle gå under pga. ekstremvær. Begynte med zyprexa, og har ikke hatt angst etter at jeg begynte på det. Men er desverre ikke så lett å få antipsykotikum mot angst, selv om mange synes det hjelper veldi godt. 0 Siter
serenity777 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Om angsten er preget av tanker om ting som du er veldi redd for og tror kan skje kan kanskje antipsykotikum være løsningen. Jeg var før veldi redd for været, redd for at verden skulle gå under pga. ekstremvær. Begynte med zyprexa, og har ikke hatt angst etter at jeg begynte på det. Men er desverre ikke så lett å få antipsykotikum mot angst, selv om mange synes det hjelper veldi godt. trillafon er jo et antipsykotikum da:) Rivotril ved sterk angst er fint. Men man må ikke bruke det daglig, kun for å få en pause fra angsten. 0 Siter
Orio Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Har du fått mer angst etter at du sluttet på cipralex? Da er vel det et tegn på at du bør begynne igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.