Gå til innhold

Hva skjer med hodet mitt?

Anbefalte innlegg

Eg er en jente på 20 år som ble seksuelt Misbrukt av min fosterfar da jeg var 14 til jeg var 15 1/2 år. No har eg brukt 5 helvetes år på å komme meg opp på beina igjen, men forrige helg skjedde det igjen. Jeg ble voldtatt av 2 mannfolk. Jeg får heller ingen særlig hjelp av psykiatrien grunnet jeg verken er psykotisk elle suicidal. Jeg trenger hjelp og råd om hvordan jeg skal takle dette. No går eg i en slags trance der jeg ikke har følelser i det hele tatt. Jeg har prøvd no i en uke å holde meg oppegående og no er det vel gått for langt. Jeg føler meg helt tom i hodet og jeg har fått nozinan av legen for å dempe smertene jeg har i kroppen. Hva skal jeg gjøre, jeg skjønner ikke hva som skjer med hodet mitt, alt er liksom som i sagte film. Dagene går og jeg vet ikke hva jeg har gjort på eller noe? Da jeg leste om det i avisen kjente jeg at jeg ble holdt rundt håndleddet. Men det var jo ingen som gjorde det. I natt hadde jeg en veldig skremmende opplevelse, jeg fikk plutselig bilder i hodet og så lukket øynene mine seg igjen, jeg hadde jævla med bråk i hodet og hørte trailer fløyting å så løftet beina mine seg opp i luften uten at jeg klarte å komme meg tilbake. Jeg var helt stiv i kroppen, jeg klarte ikke engang åpne opp munnen, det var akkurat som om munnen min var limt fast. Hva er dette for noe?? Please svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283252-hva-skjer-med-hodet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare lurer på hvordan dette kan skje igjen og igjen. Det høres ut som om det bare skjer. Ble du dopet? Ble du overfalt? Greier du ikke ta vare på deg selv? Drikker du for mye? Man kan ikke bare voldta noen.

SELFØLGELIG GÅR DET ANN Å BLI VOLDTATT. HAR NOEN BESTEMT SEG FOR Å VOLDTA NOEN SÅ GJØR DE DET!

TROR DU VIRKELIG JEG LA OPP TIL Å BLI VOLDTATT?!

JA JEG BLE OVERFALT AV 2 VOKSNE MANNFOLK.

JEG ER I FAST FORHOLD OG KUNNE ALDRI TENKT MEG Å HOPPET I SENG MED NOEN ANDRE ENN HAN JEG ELSKER.

Bare lurer på hvordan dette kan skje igjen og igjen. Det høres ut som om det bare skjer. Ble du dopet? Ble du overfalt? Greier du ikke ta vare på deg selv? Drikker du for mye? Man kan ikke bare voldta noen.

Ok. Mente ikke å fornærme for all del. Overfallsvoldtekter skjer jo de og de har jo økt. Den eneste måten man kan beskytte seg mot det er å være forsiktig. Har hørt at har man først blitt voldtatt har det en tendens til å skje igjen. Det er vel noe med at det psykiske forsvaret som forsvinner? Jeg vil anbefale deg å ha med deg forsvarsspray eller passe på å gå sammen med noen når det er mørkt om natten. Også er det viktig å anmelde overgriperne for at politiet og rettsvesenet skal ta dette problemet mer på alvor.

SELFØLGELIG GÅR DET ANN Å BLI VOLDTATT. HAR NOEN BESTEMT SEG FOR Å VOLDTA NOEN SÅ GJØR DE DET!

TROR DU VIRKELIG JEG LA OPP TIL Å BLI VOLDTATT?!

JA JEG BLE OVERFALT AV 2 VOKSNE MANNFOLK.

JEG ER I FAST FORHOLD OG KUNNE ALDRI TENKT MEG Å HOPPET I SENG MED NOEN ANDRE ENN HAN JEG ELSKER.

Ok. Mente ikke å fornærme for all del. Overfallsvoldtekter skjer jo de og de har jo økt. Den eneste måten man kan beskytte seg mot det er å være forsiktig. Har hørt at har man først blitt voldtatt har det en tendens til å skje igjen. Det er vel noe med at det psykiske forsvaret som forsvinner? Jeg vil anbefale deg å ha med deg forsvarsspray eller passe på å gå sammen med noen når det er mørkt om natten. Også er det viktig å anmelde overgriperne for at politiet og rettsvesenet skal ta dette problemet mer på alvor.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...