Gjest hvorfor sover man? Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg har alltid lært at du skal ta hensyn til alle rundt deg. Men hvordan kan jeg gjøre dette når ingen tar hensyn til meg? Jeg er bipolar har noen funnet ut, de rundt meg ler og sier; Du må bare ta deg sammen...men...hvordan gjør jeg det ;/(( 0 Siter
Gjest anna lovise Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hvem er det som har funnet ut at du er bipolar? Jeg håper det er en lege eller behandler. Og at du får hjelp for dette med medisiner. Det er ikke bare å ta seg sammen. Og de rundt deg kunne ha nytte av mer informasjon. Der er brosjyrer, nettet, bøker, egen lege, pårørende grupper med mer. 0 Siter
Gjest bipolart hood Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 går ikke an å ta seg sammen for å bli frisk av en alvorlig kjemisk sykdom, da er de uvitende og du har det bedre uten dem jeg fungerer helt utmerket og er helt frisk jeg, ikke fordi jeg tok meg sammen, men fordi jeg fikk behandling (medisiner) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.