lof Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Er deprimert på åttende måneden, og føler meg vel egentlig dårligere enn noen sinne. Er optimalt behandlet, har til og med prøvd ECT. Er gift og har to små barn, men regner med jeg snart kommer til å miste familien. De holder nok ikke ut så mye lenger. Har verdens beste jobb og verdens fineste hus, men er nå I ferd med å gi opp alt. Har I tillegg en svulst I hodet. Håper nå bare på at det er den som er skyld I alt, slik at det går an å operere seg ut av uføret. Har vel ikke så mye annet å håpe på. Hvordan skal man hode ut? Skal til Bergen neste uke for en full nevropsykologisk test. Akkurat nå er jeg I tvil om jeg overhode orker reisen. 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Det følest som det aldri tar slutt når man står midt oppi det. Håper det blir klart kva som utløyser depresjonen. Ønsker deg lykke til på reisa til Bergen. 0 Siter
frosken Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Det tar nok slutt, men ingen kan vel garantere deg akkurat når det skjer. Vil det være til hjelp for deg om noen blir med deg til Bergen? Antar at du kan ha krav på ledsager hvis dette vil være til hjelp. 0 Siter
lof Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Det følest som det aldri tar slutt når man står midt oppi det. Håper det blir klart kva som utløyser depresjonen. Ønsker deg lykke til på reisa til Bergen. Takk for det. Har sovet godt, men føler meg like dårlig I dag. 0 Siter
lof Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Det tar nok slutt, men ingen kan vel garantere deg akkurat når det skjer. Vil det være til hjelp for deg om noen blir med deg til Bergen? Antar at du kan ha krav på ledsager hvis dette vil være til hjelp. Har fått tilbud om ledsager, men vet ikke om det er noen hjelp. Skal tenke på det. Takk for forslaget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.