Gjest er dette depresjon? Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg tenker i sirkler. tankene går på det samme hele tiden. Jeg er ikke veldig trist som sist da jeg var deprimert. Men jeg klarer ikke å ta en eneste beslutning, alt skal tenkes over. Og jeg føler at jeg blir sprø. Jeg lever meg så inn i andres historier, klarer ikke å avgrense meg. jeg er irritabel og hissig. Men jeg er ikke så veldig trist heller. Ikke sånn at jeg tenker at livet går til helvete. Kan jeg være deprimert? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Ja det høres ut som depresjon. Man trenger ikke være suicidal for å være deprimert. 0 Siter
Carwing Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hvordan er det med glede? Klarer du å glede deg over de samme tingene som før? 0 Siter
Gjest er dette depresjon? Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hvordan er det med glede? Klarer du å glede deg over de samme tingene som før? Nei, ingenting er morsomt lenger. Jeg kjeder meg lett. 0 Siter
Gjest mitt mellomnavn... Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Nei, ingenting er morsomt lenger. Jeg kjeder meg lett. Det kalles anhedoni og er et vanlig tegn ved depresjon. Noe av det vondeste spør du meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.