ussen Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Har en venn jeg har trodde hadde en pf i cluster B, mange antisosiale trekk,paranoide og hysteriske. Men nå lurer jeg på om han kan være shcizofren, han hører stemmer i hodet, er mistenksom, hvet ikke hvem han er , juger som bare det, respekterer ingen, alt som går galt en andres skyld. Trekker seg også mye tilbake og drikker alene. Har i det siste røkt hasj og da blir han psykotisk, Han ser at trærne går, en katt som kommer på rommet hans og spyr ut hele fisker, han har kontakt med folk fra det utenomjordiske skal drive ut demoner fra skapet osv.. Hva tror du? NHD 0 Siter
Gjest mmmaka Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 ikke uvanlig at personer med antisosial pf røyker hasj og tar narkotika, heller ikke uvanlig at de som røyker hasj får symptomer på schizofreni og psykose. Så mange slike tilfeller blant unge menn da jeg var innlagt. Nå er også kompisen til en venninne blitt schizofren av hasj, og kjenner enda en annen som er det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.