firebird1365380441 Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg bruker lamictal 400 mg(200 mg morgen + kveld) og Keppra (1000 mg morgen og kveld)Føler på sett og vis at Keppra har hjulpet,men at det noen ganger ikke hjelper i det hele tatt.Kanskje det er både lamical og kappra sammen som ikke hjelper.Men da jeg var på Østmarka i fjor ble Neurotin diskutert fordi jeg har atypisk epilepsi-og sannsynligvis ikke borderline lenger.Nå er jo ikke det med diagnosen helt sikkert ennå.Men vil Neurotin virke på likedan måte som Keppra?Har den noen fæle bivirkninger jeg bør vite om?Og hvor lenge tar det å skifte over fra Keppra til Neurotin?Får man "abstinens" når man slutter på Keppra?Og hvor høye doser trapper man opp Neurotin med? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg må bare beklage at jeg ikke kan hjelpe deg her. Jeg har erfaring kun fra et par pasienter på disse medisinene. Jeg valgte overlapp med samtidig gradvis opptrapping og nedtrapping over 6 uker. Men som sagt, på dette området er min kompetanse begrenset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.