Gjest ikkenonei Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Jobber du med å utrede pasienter på Levanger? Kan alle be om å få bli utredet av deg (eller en annen bestemt psykiater) selv om avstanden er stor? Kun utredning - ikke eventuell behandling. Det ville blitt for langt på sikt. Jeg ønsker å bli utredet av noen som jeg vet kan jobben sin og som jeg stoler på! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Ja, jeg og alle andre psykiaterne på Levanger/Stjørdal utreder pasienter. Det er fritt sykehusvalg, så om fastlegen din synes det er en god ide, kan du søke til hvem du vil. 0 Siter
Gjest Lureja Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Ja, jeg og alle andre psykiaterne på Levanger/Stjørdal utreder pasienter. Det er fritt sykehusvalg, så om fastlegen din synes det er en god ide, kan du søke til hvem du vil. Fritt sykehusvalg i psykiatrien; gjelder det også ved planlagt innleggelse? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Fritt sykehusvalg i psykiatrien; gjelder det også ved planlagt innleggelse? Det gjelder også ved planlagt innleggelse. Det gjelder ikke ved akutte tilfeller. 0 Siter
Gjest Lurerlitt tilja Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Det gjelder også ved planlagt innleggelse. Det gjelder ikke ved akutte tilfeller. Takk :-) Et spørsmål til: Er fastlegen eller psykiateren den rette å henvende seg til, når det gjelder søknad om planlagt innleggelse ved et annet psykehus enn det en sogner til? På forhånd takk! 0 Siter
Gjest balansekunstneren Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Ja, jeg og alle andre psykiaterne på Levanger/Stjørdal utreder pasienter. Det er fritt sykehusvalg, så om fastlegen din synes det er en god ide, kan du søke til hvem du vil. Jeg forstår greie med fritt sykehusvalg. Men betyr det at de som sogner til området blir prioritert først? Og er da noen "kvote" igjen for de som kommer utenfra? 0 Siter
Gjest ikkenonei Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Ja, jeg og alle andre psykiaterne på Levanger/Stjørdal utreder pasienter. Det er fritt sykehusvalg, så om fastlegen din synes det er en god ide, kan du søke til hvem du vil. Da kommer sannsynligvis en søknad. Kan jeg spørre om ventelisten vil bli lenger for en som kommer utenfra, hvis søknaden innvilges? Eller stiller man på lik linje med de som hører til området? Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.