Gå til innhold

Hva er problemet til denne personen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, det var vel moro for henne en stund - og så klarte hun ikke å komme seg ut av det garnet hun selv hadde laget rundt sin profil....

For en del år siden var det en liknende episode her på DOL, men det "rammet" jo ikke så mange andre da....

Gjest liljana

Uff, det var vel moro for henne en stund - og så klarte hun ikke å komme seg ut av det garnet hun selv hadde laget rundt sin profil....

For en del år siden var det en liknende episode her på DOL, men det "rammet" jo ikke så mange andre da....

Det kan jeg ikke huske. Og jeg har vært her i maaaange år...

Det kan jeg ikke huske. Og jeg har vært her i maaaange år...

Det var ei som hadde lagt ut masse om seg selv, og vært en av de faste dol'erne. Så, etter en tid, kom det frem at hun hadde diktet opp alt - mann, barn, hvor hun bodde, hva hun jobbet med osv.

Tror faktisk det kom i en eller annen avis også!

Tipper det var i 1999-2000.

Det var ei som hadde lagt ut masse om seg selv, og vært en av de faste dol'erne. Så, etter en tid, kom det frem at hun hadde diktet opp alt - mann, barn, hvor hun bodde, hva hun jobbet med osv.

Tror faktisk det kom i en eller annen avis også!

Tipper det var i 1999-2000.

Aner ikke når det var, men jeg husker henne. Thale eller noe sånn, var det ikke det hun kalte seg?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...