Gjest æ e anonym Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/20/509473.html 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Uff, det var vel moro for henne en stund - og så klarte hun ikke å komme seg ut av det garnet hun selv hadde laget rundt sin profil.... For en del år siden var det en liknende episode her på DOL, men det "rammet" jo ikke så mange andre da.... 0 Siter
Gjest liljana Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Uff, det var vel moro for henne en stund - og så klarte hun ikke å komme seg ut av det garnet hun selv hadde laget rundt sin profil.... For en del år siden var det en liknende episode her på DOL, men det "rammet" jo ikke så mange andre da.... Det kan jeg ikke huske. Og jeg har vært her i maaaange år... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Det kan jeg ikke huske. Og jeg har vært her i maaaange år... Det var ei som hadde lagt ut masse om seg selv, og vært en av de faste dol'erne. Så, etter en tid, kom det frem at hun hadde diktet opp alt - mann, barn, hvor hun bodde, hva hun jobbet med osv. Tror faktisk det kom i en eller annen avis også! Tipper det var i 1999-2000. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Det var ei som hadde lagt ut masse om seg selv, og vært en av de faste dol'erne. Så, etter en tid, kom det frem at hun hadde diktet opp alt - mann, barn, hvor hun bodde, hva hun jobbet med osv. Tror faktisk det kom i en eller annen avis også! Tipper det var i 1999-2000. Aner ikke når det var, men jeg husker henne. Thale eller noe sånn, var det ikke det hun kalte seg? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Aner ikke når det var, men jeg husker henne. Thale eller noe sånn, var det ikke det hun kalte seg? Tale, var det ja :-) Det er jo synd i de som må dikte seg et liv...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.