Gå til innhold

be om kopi av journalen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Melancholy

Hvis jeg var deg ville jeg tenkt meg nøye gjennom om jeg virkelig vil lese det de har skrevet om deg.

Jeg fikk min journal fra DPS, og jeg angrer på det. Det stod så altfor mye jeg hadde fortrengt og ser at gjerne skulle vært slik nå i retrospekt.

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Noen blir sure selv om det ikke er grunn for det. Derfor ken du risikere surhet.

Du trenger ikke begrunne det.

Nå for tiden er det svært populært å be om det. Vi har en heltidsansatt kun med dette arbeidet (kopiering og utsending).

Nils Håvard Dahl, psykiater

Har spurt min psykolog for lenge siden om å få kopi av journal;fikk kontant _nei_! Den er h*ns arbeidsredskap, står ikke noe der som er nytt formeg;alt som er skrevet,er jo sagt av meg.....ifølge h*n.

Vis til pasientrettighetslovens kapittel 5.

http://www.lovdata.no/all/nl-19990702-063.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...