Gjest mann 36 år Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg har fått et hint om at jeg mangler evne til å ha relasjoner i parforhold. Begrunnelsen for dette er at jeg har hatt 3 samboere i løpet av de siste 4 årene. Nå lurer jeg på hvilke diagnosekriterier benyttes i slike diagnosering. Kan det være tifelle at jeg har relasjonsproblemer, utfra dette? i tilfelle, hva gjør jeg med problemet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 3 samboere på 4 år? Kanskje du skulle ta det litt med ro før du flytter sammen med partneren? Bli kjent først? 0 Siter
tjohei Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 På hvilken måte da? Du greier jo å bli kjent med dem og bli kjæreste med dem. Kanskje personlighetsforstyrrelse? Har du vært utsatt for overgrep/hatt dårlig forhold til foreldre/familie? Noen er jo så egoistiske at de rett og slett ikke egner seg og noen er notorisk utro. Tror det er mange som er gift og samboer/kjæreste uten at de egner seg til det. Men mange vil jo gjerne ha en kjæreste uansett. Mitt inntrykk er at de som er sosiale fra naturens side og liker å vise omsorg for andre, er de som egner seg best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.