Gjest muffinsergodtdet Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg ønsker at noen her kan fortelle meg hva "lykkepiller" er, hva de heter (altså navnet på medisinen), hva de gjør og bivirkninger. hjelp? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Lykkepiller er tabloidpressens navn på midler mot depresjon. På godt norsk heter de antidepressiva. 0 Siter
Gjest mjah Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Lykkepiller er tabloidpressens navn på midler mot depresjon. På godt norsk heter de antidepressiva. Lykkepiller er narkotika. Lykkepiller er pressens begrep for antidepressiva som NHD sier. Antidepressiva gjør deg ikke lykkelig og ikke penger heller. Det å være lykkelig er 90% innstilling, 10% virkelighet. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Lykkepiller er narkotika. Lykkepiller er pressens begrep for antidepressiva som NHD sier. Antidepressiva gjør deg ikke lykkelig og ikke penger heller. Det å være lykkelig er 90% innstilling, 10% virkelighet. Men antidepressiva gjør en mindre nedstemt.. Er et godt hjelpemiddel mot depresjon. Det er iallefall min erfaring.. 0 Siter
Helmi Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Men antidepressiva gjør en mindre nedstemt.. Er et godt hjelpemiddel mot depresjon. Det er iallefall min erfaring.. Nemlig! Antidepressiva hjelper meg i alle fall. Ingen tvil om det. Men begrepet "lykkepiller" er bare dumt og misvisende. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Nemlig! Antidepressiva hjelper meg i alle fall. Ingen tvil om det. Men begrepet "lykkepiller" er bare dumt og misvisende. Helt enig :-) Glemte å skrive det. 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Nemlig! Antidepressiva hjelper meg i alle fall. Ingen tvil om det. Men begrepet "lykkepiller" er bare dumt og misvisende. Like dumt som å kalle det "narkotika". 0 Siter
Gjest damdididam Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Lykkepiller er narkotika. Lykkepiller er pressens begrep for antidepressiva som NHD sier. Antidepressiva gjør deg ikke lykkelig og ikke penger heller. Det å være lykkelig er 90% innstilling, 10% virkelighet. Lykkepiller er narkotika?? Merkeligste jeg har hørt noen gang!!!! 0 Siter
Gjest aimmaia Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Lykkepiller er narkotika?? Merkeligste jeg har hørt noen gang!!!! kanskje mjah mente det på en annen måte enn det dere tolket det som her... kanskje han/hun mente at om noe er lykkepiller, så er det narkotika, for det er det som liksom gir en intens lykkefølelse, noe anti depp. ikke gjør. skjønner? 0 Siter
fluxing Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Lykkepiller finnes ikke i felleskatalogen ihvertfall. Hvis du tar av og svever avsted på en rosa sky så har du fått feil medisin og har en bipolar lidelse. Så lykkepiller får du nok bare kjøpt på svartebørsen av typen nark. Lite helsebringende :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.