Gå til innhold

Lamictal og bevissthet/konsentrasjon, NHD!

Anbefalte innlegg

Gjest neineineineeei

Hei NHD!

Vet at du jobber for GSK, men ønsker et ærlig svar.

Lamictal har begynt å fungere nå. Hadde store problember med nesten tourettes i begynnelsen. Bannet i hver annen settning. Har ikke historie i familien eller slekt. Aldri hatt det heller. Lest at dette er en svært sjelden bivirkning. Samme med irritasjon.

Det andre er at jeg startet med oppkjøring til førerkort klasse B, så begynte jeg med Lamictal. Det gikk greit en stund, men så begynte jeg å få øyeblikk der alt bare blanket ut. Mister konsentrasjon og alt blir tomt. Føles som om jeg går i fasen mellom søvn og våkenhet, ingen hallusinasjoner, men bare nedsatt bevissthet.

I det siste som jeg har trappet opp har jeg blitt klønete og falt i trappen flere ganger siden automatikken ikke fungerer lenger, jeg må konsentrere meg om å gå opp trappen.

Har ikke byttet medisiner eller noe som helst.

Bruker mot bipolar lidelse, 24 punkts EEG visste ingenting negativt, serumnivå er 13, dvs jeg må høyere opp, er på 400mg allerede.

Også lest at det kan utløse parkinson?!

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283736-lamictal-og-bevissthetkonsentrasjon-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...