Gå til innhold

Nhd&co; jeg blir ansatt. Er så gla nå at :-)

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke noe om sånt (ingen erfaring), men jeg kan ikke tenke meg at du blir sittende i leiligheten/rommet i to uker. Jeg vil tro det er lagt opp for rullestolbrukere. Du har jo som jeg forstår, bestilt hc rom.

Synes du skal stole på dette. Og viser det seg at det ikke er lagt til rette for det, så får du klage der nede. For det er ikke meningen at du skal bli sittende i leil.

Det med å måtte tisse på flyet.. Hm.. jeg forstår deg godt. Det er ikke akkurat så stor plass på flyet. Men sørg for å drikke minst mulig kansje..

Tyrkia er bra. Vært der en gang. SKal dit neste år igjen. Gjett om jeg misunner deg da! Vil bli med jeg..

Men som jeg sa til deg tidligere; jeg unner deg det. Forsøk å kose deg, og ikke tenk så mye katastrofe tanker. Dette vil helt sikkert gå så mye bedre enn du tror.

Klem fra meg :)

Takk for klemmen, jeg trengte den

Fortsetter under...

Gratulerer så kjempemasse!! :-)

Du har vist omverdenen at du er sterkere enn de fleste. Alt hva du har opplevd av vonde ting gjennom livet har noen ganger, NATURLIGVIS(!!), satt deg mange skritt tilbake. Men det som kjennetegner deg, er at du for hver motbør - så reiser du deg dobbelt opp igjen, for hver gang. Det er helt fantastisk, og svært beundringsverdig, skal du vite!

Gleder meg masse med deg over at du har kommet så langt. Jeg håper og tror at du vil vokse (enda mer) og trives som plommen i egget, i jobben. Samtidig får vi alle mer eller mindre opp- og nedturer, både i yrkeslivet og ellers. Muligens de (vi) som har opplevd mye vondt, noen ganger faller ekstra langt ned. Men ikke vær redd. Styrken din er kommet for å BLI!!

Jeg er kjempeglad for at du deler din glede her, vi er nok mange som gleder oss skikkelig med deg! Masse gode lykkeønskninger, og en god klem fra

Annonse

Gjest Jente31

Gratulerer så kjempemasse!! :-)

Du har vist omverdenen at du er sterkere enn de fleste. Alt hva du har opplevd av vonde ting gjennom livet har noen ganger, NATURLIGVIS(!!), satt deg mange skritt tilbake. Men det som kjennetegner deg, er at du for hver motbør - så reiser du deg dobbelt opp igjen, for hver gang. Det er helt fantastisk, og svært beundringsverdig, skal du vite!

Gleder meg masse med deg over at du har kommet så langt. Jeg håper og tror at du vil vokse (enda mer) og trives som plommen i egget, i jobben. Samtidig får vi alle mer eller mindre opp- og nedturer, både i yrkeslivet og ellers. Muligens de (vi) som har opplevd mye vondt, noen ganger faller ekstra langt ned. Men ikke vær redd. Styrken din er kommet for å BLI!!

Jeg er kjempeglad for at du deler din glede her, vi er nok mange som gleder oss skikkelig med deg! Masse gode lykkeønskninger, og en god klem fra

Tusen takk for mange gode ord. Nå ble jeg virkelig rørt her..

"Du har vist omverdenen at du er sterkere enn de fleste"

Nå.. jeg vet nå ikke det. Jeg vil tro det er mange som har det langt verre enn meg. Jeg prøver bare å finne løsninger, og gjøre det beste utav en kjempevanskelig og slitsom situasjon,for å få det bedre. Jeg har ikke noe annet valg, føler jeg.

Alternativet er, føler jeg, å gi opp. Men det vil jeg ikke. Jeg er for feig til det. Dessuten har jeg to barn som trenger meg. Jeg vil så gjerne gjøre så godt jeg kan for deres skyld. Og det er kun jeg selv som kan gjøre noe med det, for å få det bedre. Og jeg har skjønt at jeg ikke kan få det bedre med et slik liv jeg har levd. Derfor trengs "forandringer".

Men jeg setter kjempestor pris på å få slik positiv tilbakemelding.

"Men det som kjennetegner deg, er at du for hver motbør - så reiser du deg dobbelt opp igjen, for hver gang".

Ja, jeg føler også at det er det jeg gjør. Jeg er så motivert for å få det bedre, at jeg er villig til å gjøre hva som helst for å nå dette målet. Jeg har også skjønt at det er slik det er. Man faller, og reiser seg dobbelt opp igjen. Jeg tror det er slik.

Jeg føler det er en jobb, eller skal jeg kalle det et prosjekt. Et prosjekt som vil ta tid. Jeg vil vokse - fra å være en jente - til en kvinne. Jeg har vel ikke hatt særlig muligheter til å vokse slik jeg nå gjør, før. For før så dreide det seg alltid om alle andre - å ta hensyn til alle andre. Jeg har aldri fått lov, eller våget - å være _meg_. FOr det har alltid fått konsekvenser, enten fra andre, eller fra meg sevl.

Jeg har det bedre allerede - etter at jeg brøt samlivet. For nå er det ingen som bestemmer over meg slik som før. Ingen som dytter meg ned.. Ingen som forsøker å ta fra meg selvtillit lenger osv. Det er vel nå jeg for første gang opplever dette.

"Muligens de (vi) som har opplevd mye vondt, noen ganger faller ekstra langt ned".

Ja, det er godt mulig det er slik? Høres jo litt logisk ut. Kansje derfor jeg er plaget med depresjoner også?. Det er jo noe jeg har vært plaget med siden jeg gikk på skolen mener jeg. Vel, det gir vel kansje en utredning svar på.

"Men ikke vær redd. Styrken din er kommet for å BLI!!"

Jeg håper du har rett! :-)

og tusen tusen takk for gode ord. Nå ble jeg glad. Klem tilbake, fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...